Gå til innhold

Dette gledet jeg meg til i dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag var endelig timen kommet for å bli allergitestet. Jeg dro til legen og begge armene ble tusjet, dryppet og prikket. Så skulle jeg vente ti minutter før de leste av svaret.

Mens jeg satt å ventet kom jeg på at i mine morgenmedisiner i dosetten i dag lå også allergitabletten som jeg seff glemte å ta ut og svelget den rett ned. Jaja, tilbake om to mnd for å teste:)

Når jeg kom hjem etter ti mil med kjøring så veltet jeg et glass saft i pcn som var ett år gammel. Den tok natta.

Heldigvis hadde jeg en gammel pc liggende. Rene tresekverket, men den funker nok til enkle ting.

I morgen gleder jeg meg til hjemmelaget pizza. :)

Gjest prust
Skrevet

Uff, det er sånne dager en bare har lyst til å sette et stort kryss over og glemme!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...