mrxx Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 ''Jeg trenger ikke å ha bursdag for å bli overrasket med champagne i spabadet:-)'' Ok - skal ha det i mente - og kommer når du minst venter det! Det høres bra ut Elextra, badet er alltid klart til bruk, bare å vrenge av seg klærne og hoppe opp i:-) 0 Siter
Spenning Skrevet 5. mai 2013 Skrevet 5. mai 2013 Gratulerer med dagen en sen måned på etterskudd. Hilsen Spenning 0 Siter
100%ull Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 . Gratulerer med dagen som har vært...og håper du hadde en helmaxx dag på dagen din... 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 Gratulerer med dagen en sen måned på etterskudd. Hilsen Spenning Takk for det Spenning, selv om det er over 2 måneder siden:-) 0 Siter
mrxx Skrevet 6. mai 2013 Skrevet 6. mai 2013 . Gratulerer med dagen som har vært...og håper du hadde en helmaxx dag på dagen din... Takk, takk, jeg hadde det veldig bra jeg:-).......det er over 2 måneder siden altså:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.