Gå til innhold

Rett "taktikk" ?

Anbefalte innlegg

Gjest Maria-Magdalena
Skrevet

Nå føler meg meg sterkere. Har igjen begynt å få mail av min eks-venninne ( barnevernet). Jeg skjønner jo at hun gjør alt for å psyke meg ut. Jeg svarer ikke på noe,selv om hun blir mer og mer desperat og vet å ta meg på de såre punktene mine. Hun er voldsomt aggressiv i mail og direkte truende.

Jeg har skjønt at uansett hva jeg måtte skrive tilbake til henne så vil hun bruke det mot meg.

Har fått sperret slik at hun ikke får sendt, men jammen fikk hun sendt allikevel.....

Nå har vår tidligere felles venninne plutselig begynt å sende meg mail. Intet stygt i mailen, er nok bare en måte å få kontakt for å høre hva som skjer..... samtidig er hun veldig hyggelig i mail.

Jeg svarer overfladisk og nevner ikke temaet. Føler meg egentlig ferdig med begge to.

Er jeg kynisk? Jeg vil bare beskytte meg selv. Jeg føler at jeg gjør det rett nå for meg selv.

Skrevet

Jeg synes du gjør det helt rette når du ikke svarer på mailene hennes, men ta gjerne vare på dem i tilfelle du skulle få bruk for dem senere! Lagre dem gjerne elektronisk i tillegg til at du tar en utskrift også.

Gjest Maria-Magdalena
Skrevet

Jeg synes du gjør det helt rette når du ikke svarer på mailene hennes, men ta gjerne vare på dem i tilfelle du skulle få bruk for dem senere! Lagre dem gjerne elektronisk i tillegg til at du tar en utskrift også.

Takk, Lillemus. Jeg har tatt vare på alle. Men orker ikke lese dem. Har bare skummet over dem. Innimellom har jeg følt et behov for å trøste henne på en måte, og forklare. Men jeg svarte på en mail engang, at jeg ønsker dem alt godt. Men da var det igang igjen.

Takk for svar!

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Støttes.

Skrevet

Det står all mulig respekt av det du gjorde og måten du har taklet etterdønningene på.

Synes ikke du er kynsisk, men fornuftig og realistisk.

mvh

Gjest Maria-Magdalena
Skrevet

Det står all mulig respekt av det du gjorde og måten du har taklet etterdønningene på.

Synes ikke du er kynsisk, men fornuftig og realistisk.

mvh

Tusen takk for støtten!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...