Gjest Bitter og sint Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Jeg begynte på 5 mg Cipralex i går kveld. Jeg er kvalm i dag. Vil dette bare øke på i dagene fremover nå? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Det vil vare 3-4 dager og deretter avta. Om du øker dosen vil det komme en ny, men mildere kvalme. 0 Siter
Gjest Bitter og sint Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Det vil vare 3-4 dager og deretter avta. Om du øker dosen vil det komme en ny, men mildere kvalme. Ok, takk for svar. Skal øke dosen etter ei uke. 0 Siter
Gjest Bitter og sint Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Det vil vare 3-4 dager og deretter avta. Om du øker dosen vil det komme en ny, men mildere kvalme. Kan medisinen ha begynt og virke allerede etter andre tabletten? I dag er jeg ikke kvalm (tok tabletten tidligere på kvelden i går) og jeg kjenner at humøret letner litt etter og ha vært helsvart i noen dager. Slik jeg fikk det fortalt av legen kunne jeg forvente meg å bli verre i 2-3 uker før den begynte å virke. 0 Siter
Gjest Bitter og sint Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Kan medisinen ha begynt og virke allerede etter andre tabletten? I dag er jeg ikke kvalm (tok tabletten tidligere på kvelden i går) og jeg kjenner at humøret letner litt etter og ha vært helsvart i noen dager. Slik jeg fikk det fortalt av legen kunne jeg forvente meg å bli verre i 2-3 uker før den begynte å virke. Litt småkvalm innimellom forresten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.