tjohei Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Noen som takler sin depresjon uten antidepressiva? Hva er dine mestringsstrategier? 0 Siter
skipohoi Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Ja, jeg har vært heldig og hatt mulighet til å ta problema med roten etterhvert, men ting har stått på lenge, jeg var rimelig langt nede både i 2005 og 2007. Har brukt både coach, EFT/TFT, kosthold/ livsstil for å stå imot. Jeg har ikke noe tro på antidepressiva i det lange løp. 0 Siter
Gjest Zyprexus Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Ja, jeg har vært heldig og hatt mulighet til å ta problema med roten etterhvert, men ting har stått på lenge, jeg var rimelig langt nede både i 2005 og 2007. Har brukt både coach, EFT/TFT, kosthold/ livsstil for å stå imot. Jeg har ikke noe tro på antidepressiva i det lange løp. Et klokt svar, er meget enig. Ta det ved roten, ordne opp i det som plager deg. 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 8. mars 2013 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har ikke gått på antidepressiva på noen år. Det jeg prøver er å spise relativt sunt (med vekt på lite raffinert sukker), bevege meg nok, tøye jevnlig for å forebygge rygg/skulderproblemer, måtehold med alkohol. Det jeg kan bli bedre på for å unngå depresjoner i framtiden er å forholde meg til ubehag framfor å vike unna. Gikk på antidepressiva og stemningsstabiliserende i noen år, de fungerte greit, ihvertfall i begynnelsen. Når jeg ser tilbake på det så ser jeg at jeg var en mer kynisk person da jeg gikk på de. Jeg ble mer impulsiv (spesielt kombinert med alkohol), så ikke konsekvensene av handlingene mine og tok mange valg jeg angrer på i dag... Jeg tror ikke at dette skjer med alle som går på antidepressiva, men det er ihvertfall min begrunnelse for at jeg ikke ønsker å begynne på dem igjen. 0 Siter
tjohei Skrevet 8. mars 2013 Forfatter Skrevet 8. mars 2013 Jeg har ikke gått på antidepressiva på noen år. Det jeg prøver er å spise relativt sunt (med vekt på lite raffinert sukker), bevege meg nok, tøye jevnlig for å forebygge rygg/skulderproblemer, måtehold med alkohol. Det jeg kan bli bedre på for å unngå depresjoner i framtiden er å forholde meg til ubehag framfor å vike unna. Gikk på antidepressiva og stemningsstabiliserende i noen år, de fungerte greit, ihvertfall i begynnelsen. Når jeg ser tilbake på det så ser jeg at jeg var en mer kynisk person da jeg gikk på de. Jeg ble mer impulsiv (spesielt kombinert med alkohol), så ikke konsekvensene av handlingene mine og tok mange valg jeg angrer på i dag... Jeg tror ikke at dette skjer med alle som går på antidepressiva, men det er ihvertfall min begrunnelse for at jeg ikke ønsker å begynne på dem igjen. Akkurat det der kjenner jeg meg igjen i. Det med impulsivitet. Jeg har alltid sett på meg selv som en fornuftig person, men det siste året har jeg drevet mye med impulsshopping på nett. Det er noe nytt for meg. Har lurt på om det har hatt sammenheng med medisinbruk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.