Gå til innhold

Tar du noe for å bli lykkeligere?

Anbefalte innlegg

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Ja, beslutninger.

Gjest Maria-Magdalena
Skrevet

Jeg har tatt en beslutning og da føler jeg meg bedre. Da slipper jeg å vingle fram og tilbake med "tankerier" :)

Gjest Ladytron
Skrevet

Hmm, prøver, men sliter ofte med beslutningsvegring. Kanskje det er derfor jeg ikke er så lykkelig.

Skrevet

Hmm, prøver, men sliter ofte med beslutningsvegring. Kanskje det er derfor jeg ikke er så lykkelig.

Samme her :) Men jeg skjønner ikke hvordan det skal gjøre oss lykkelig :)

Gjest luftslott
Skrevet

En daglig dose litteratur, sex og gitarbasert rock;-)

Skrevet

En daglig dose litteratur, sex og gitarbasert rock;-)

Bra medisin :-)

Gjest Ladytron
Skrevet

Samme her :) Men jeg skjønner ikke hvordan det skal gjøre oss lykkelig :)

:)

Det blir gjerne litt mindre ambivalens, tvil og tankekjør om man tar beslutninger (og står for dem). Vel, sånn har jeg inntrykk av at det er i mitt tilfelle.

Skrevet

Det er sikkert et dumt svar, men hvis jeg for min del skal svare så har jeg i lang tid tatt på meg en belastning "idag" for å oppnå en fordel "i norgen" i min terapi. Det har på sikt gjort meg lykkeligere.

Skrevet

Det er sikkert et dumt svar, men hvis jeg for min del skal svare så har jeg i lang tid tatt på meg en belastning "idag" for å oppnå en fordel "i norgen" i min terapi. Det har på sikt gjort meg lykkeligere.

Det er det aller viktigste en kan gjøre.

Om alle foreldre hadde lært barna sine dette, inkl det å gå foran med et godt eksempel, ville folk hatt det langt bedre.

Gjest Ja, gjør det
Skrevet

Ja, begynte på antidepressiva i går. Hvorfor jeg besluttet å gjøre det? Det var etter din anbefaling.

Skrevet

Ja, begynte på antidepressiva i går. Hvorfor jeg besluttet å gjøre det? Det var etter din anbefaling.

Bra! Lykke til :-)

Gjest Ja, gjør det
Skrevet

Bra! Lykke til :-)

Takk :-)

Gjest Kayia
Skrevet

Nei egentlig ikke, jeg er så heldig at jeg har det ganske så ok uten å ta noe som helst - ut over par glass vin innimellom;-)

Men... jeg går vel egentlig ikke rundt og kjenner på euforisk lykke hver dag heller egentlig, gjør du? Det gjør jeg mer i blaff, sånn sporadisk og innimellom jeg, foreksempel på en solrik vårdag eller på deilig varm sommerdag hvor jeg har fine folk sammen med meg.

Gjest Kayia
Skrevet

Jeg har sagt det hver vinter de siste årene, at mørketiden bare er så innmari laang. Om jeg tok meg en uke ferie på et varmt sted i januar tror jeg faktisk at jeg kunne blitt lykkeligere ;-)

Gjest bølger
Skrevet

Jeg vet ikke hva som skal til for å gjøre meg lykkelig for tiden. Men jeg er veldig glad for at jeg har en jobb å gå til, at jeg har en god familie og gode venner.

Gjest Pasha
Skrevet

Jeg blir ikke nødvendigvis lykkelig av det jeg tar, men jeg blir lykkelig av å høre på musikken jeg liker, og lese bøker, og lese favorittbøkene mine om igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...