Gjest Maria-Magdalena Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har tatt en beslutning og da føler jeg meg bedre. Da slipper jeg å vingle fram og tilbake med "tankerier" 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Hmm, prøver, men sliter ofte med beslutningsvegring. Kanskje det er derfor jeg ikke er så lykkelig. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Hmm, prøver, men sliter ofte med beslutningsvegring. Kanskje det er derfor jeg ikke er så lykkelig. Samme her Men jeg skjønner ikke hvordan det skal gjøre oss lykkelig 0 Siter
Gjest luftslott Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 En daglig dose litteratur, sex og gitarbasert rock;-) 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Skrevet 6. mars 2013 En daglig dose litteratur, sex og gitarbasert rock;-) Bra medisin :-) 0 Siter
Gjest Ladytron Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Samme her Men jeg skjønner ikke hvordan det skal gjøre oss lykkelig Det blir gjerne litt mindre ambivalens, tvil og tankekjør om man tar beslutninger (og står for dem). Vel, sånn har jeg inntrykk av at det er i mitt tilfelle. 0 Siter
Gjest Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Det er sikkert et dumt svar, men hvis jeg for min del skal svare så har jeg i lang tid tatt på meg en belastning "idag" for å oppnå en fordel "i norgen" i min terapi. Det har på sikt gjort meg lykkeligere. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Skrevet 6. mars 2013 Det er sikkert et dumt svar, men hvis jeg for min del skal svare så har jeg i lang tid tatt på meg en belastning "idag" for å oppnå en fordel "i norgen" i min terapi. Det har på sikt gjort meg lykkeligere. Det er det aller viktigste en kan gjøre. Om alle foreldre hadde lært barna sine dette, inkl det å gå foran med et godt eksempel, ville folk hatt det langt bedre. 0 Siter
Gjest Ja, gjør det Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Ja, begynte på antidepressiva i går. Hvorfor jeg besluttet å gjøre det? Det var etter din anbefaling. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 6. mars 2013 Forfatter Skrevet 6. mars 2013 Ja, begynte på antidepressiva i går. Hvorfor jeg besluttet å gjøre det? Det var etter din anbefaling. Bra! Lykke til :-) 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Nei egentlig ikke, jeg er så heldig at jeg har det ganske så ok uten å ta noe som helst - ut over par glass vin innimellom;-) Men... jeg går vel egentlig ikke rundt og kjenner på euforisk lykke hver dag heller egentlig, gjør du? Det gjør jeg mer i blaff, sånn sporadisk og innimellom jeg, foreksempel på en solrik vårdag eller på deilig varm sommerdag hvor jeg har fine folk sammen med meg. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Jeg har sagt det hver vinter de siste årene, at mørketiden bare er så innmari laang. Om jeg tok meg en uke ferie på et varmt sted i januar tror jeg faktisk at jeg kunne blitt lykkeligere ;-) 0 Siter
Gjest bølger Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Jeg vet ikke hva som skal til for å gjøre meg lykkelig for tiden. Men jeg er veldig glad for at jeg har en jobb å gå til, at jeg har en god familie og gode venner. 0 Siter
Gjest Pasha Skrevet 6. mars 2013 Skrevet 6. mars 2013 Jeg blir ikke nødvendigvis lykkelig av det jeg tar, men jeg blir lykkelig av å høre på musikken jeg liker, og lese bøker, og lese favorittbøkene mine om igjen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.