Gå til innhold

Tar du noe for å bli lykkeligere?

Anbefalte innlegg

Gjest bongolo
Skrevet

Jeg gir i stedet. Gir meg selv og gir til andre. Alle tar beslutninger og det uten at beslutninger man tar gir noen nevneverdig følelse av lykke. Men godt at dine beslutninger oppleves slik :)

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg har tenkt på det og det eneste jeg kom på var , klemmer av barna.

Mine barn sier, "mamma hvorfor snuser du på oss?" da smiler jeg og svarer, "fordi lukten av dere gjør meg så glad i hjertet", da ler min lille og sier jeg er kanskje en tigermamma, jeg svarer ikke, men tenker at hun har ganske rett, ja for jeg tror jeg er litt tiger inni meg, tøff når det trengs, konsentrert når jeg har funnet saken og litt for enkel til tider, de kan klatre og mase på meg og om jeg snuser eller leker eller sover eller smiler med dem, så kan jeg også være fjern hvis jeg er sulten/sliten, men det er da også en løvunge viktig å lære. For løvunger skal selv bli mammaer og pappaer en dag. Og det handler om å gi barna realistiske forbilder og ikke glansbilder.

Skrevet

Samme her :) Men jeg skjønner ikke hvordan det skal gjøre oss lykkelig :)

Fordi man beslutter/velger å være lykkelig. Eller tar de valg som gjør en mest lykkelig...regner jeg med :)

Skrevet

Ja, etter en lengre periode med økt hyppighet av hodepine/migrene for hver måned, har jeg satt i gang med trening. Ikke sporadisk som tidligere - men daglig.

Har ikke hatt snev av hodepine siden jeg startet for en uke siden og det gjør meg litt lykkelig.

Gjest togli
Skrevet

Jeg våger å ta gode (men kanskje til tider "skremmende"..) valg, samt at jeg trener og sørger for å holde meg i aktivitet :)

Skrevet

Fordi man beslutter/velger å være lykkelig. Eller tar de valg som gjør en mest lykkelig...regner jeg med :)

Ok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...