Gå til innhold

Tusen takk til så mange

Anbefalte innlegg

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Alt gikk bra, jeg skal svare til alle som skrevet fine råd og svar til meg, men nå jeg så sliten.

Jeg måtte legge meg i går etter møtet, fikk vondt i kroppen også glemte jeg grammatikken, da ble jeg trøtt og lei.

Tenkte på at skal skrive, men hadde så vondt, at klarte ikke.

Tenkte på alle her på dol og at måtte svare, men fikk ikke til.

Møtet gikk bra, psykolog tatt bort og psykiater bare snill og forståelsesfull og ga meg skjema tilbake og beklaget og sa så mange snille ord, sånne ord som fikk meg til å føle meg bedre.

Spurte om gikk bra og avslutte og jeg smilte og sa tusen takk og ja og bukket. Klarte ikke se i øynene men klarte snakke helt fint :-) alle ord, men bare på møtet så krøllet ordene seg sammen og ville ikke riktig ut, da tenkte jeg at jeg er mentalt sliten.

Nå bedre, men ikke helt bra, derfor kan ikke skrive så mange svar. Men skal gjøre når blir bra. Inni hjertet jeg er glad og rolig også, for barnepsykiater så snill mot oss, når jeg blir bra skal forklare hva hun sa :-)

PieLill ga langt svar, fine råd og alt ble til stor hjelp for meg, skal svare alle sammen bare blir bra. Ansiktet mitt smiler i speilet til meg, men det kiler ikke i kinnene, øynene blir blanke og når jeg ser det og kjenner det, da tenker jeg "jeg er lei meg", vet ikke hvorfor helt, tror for jeg er sliten, sliten og redd for barnet mitt.

Når blir bra skal jeg skrive til dr Svenny Kopp, det avtalte, barnepsykiater og jeg, hun skal snakke med meg i dag, men håper hun snakker for jeg bare sliten. Barnet mitt sier ingen ord, det er skummelt, det gjør meg redd, sier ikke vits å snakke.

Snakket ord ingen hørte, da ble hun helt stille.

Det gjør meg redd. Hun sier "mamma jeg åpnet mitt hjerte, men de hører ikke", så "forsvinner" hun bort, og inn, som om verden er inni og ikke utenpå også blir helt stille, nå bare vil snakke få ord, men bare til meg, sier ingen andre kan forstå. Kanskje er øynene mine blanke fordi hennes øyne er det, det er som om jeg holder mitt barns knuste hjerte, men jeg vet ikke hva gjøre for å reparere, det skal spørre dr Svenny Kopp .

Da hun gråt, jeg sa stopp, vil ikke, klarer ikke, får vondt, men så tenkte "feil, gå bort legg armene rundt, trøst" jeg gjorde det tankene forklarte og sa "Lille venn, du har det vondt nå, men alt skal ordne seg", da lente hun seg inn til meg lenge.

Jeg glad-redd-urolig-takknemlig og da er det dumt min psykiater er i Kina. Jeg fryser selv om ull på meg, jeg tror sorg kan gjøre mennesker kalde og frosne.

Gjest anime
Skrevet

Så fint at det gikk bra :-)

Håper du får slappet av i dag.

Skrevet

Så fint at det ordnet seg :) Du skriver så fint, som et utdrag fra en bok. Blir det noe av det bokprosjektet ditt? Det du burde tenke på om du skal gi ut en bok en gang er din anonymitet. Bruker du utdrag fra dol og ditt navn som forfatter så vil folk kunne vite hvem du er på dol og det du har skrevet på alle fora. Kanskje du skal skrive det mest detaljerte for deg selv i en slags dagbok hvis du har tenkt å gi ut bok og ikke dele de fineste og mest detaljerte beskrivelsene her med oss? Det hadde f.eks vært fint å tatt med eksemplet med at du valgte å klemme din datter i steden for å si stopp. Det var rørende.

Madelenemie
Skrevet

Så fint at det ordnet seg :) Du skriver så fint, som et utdrag fra en bok. Blir det noe av det bokprosjektet ditt? Det du burde tenke på om du skal gi ut en bok en gang er din anonymitet. Bruker du utdrag fra dol og ditt navn som forfatter så vil folk kunne vite hvem du er på dol og det du har skrevet på alle fora. Kanskje du skal skrive det mest detaljerte for deg selv i en slags dagbok hvis du har tenkt å gi ut bok og ikke dele de fineste og mest detaljerte beskrivelsene her med oss? Det hadde f.eks vært fint å tatt med eksemplet med at du valgte å klemme din datter i steden for å si stopp. Det var rørende.

Hei!

Takk, :-)

Jeg skal ikke skrive bok, i vertfall ikke om autisme, det har jeg tenkt litt på og det vil jeg ikke klare :-)

Mest fordi jeg ikke vet strukturering og inndeling, det har med min autisme å gjøre, derimot et amfibiehefte :-) ville være mer overkommelig og mulig og gledelig og ønskelig.

Madelenemie
Skrevet

Så fint at det gikk bra :-)

Håper du får slappet av i dag.

Hei!

Jeg var syk i går, jeg er frisk idag, mest pga av min egen tanke, litt pga av en hjelp jeg fikk av barnepsykiater, ikke jeg men min datter.

Når barn føler bra, kjenner bra og er glad, da blir jeg frisk og glad i hele meg :-)

Madelenemie
Skrevet

*klem* :)

Hei!

Klem :-)

mistet din mailadresse kan du sende for så kan jeg sende deg amfibiefilm ?

Skrevet

Hei!

Jeg kan sende den for deg, hvis du vil? (Så slipper man å offentliggjøre den.)

Alt godt,

Gjest togli
Skrevet

Hei!

Du kan sende til en ny mailadresse jeg har :) [email protected]

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...