oppogfram Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Det er sol ute Jeg er et menneske, som titter ut Solen gir meg lyst til å være glad og leve Jeg er et menneske, som lar meg påvirke Solen titter inn gjennom vinduet. Den varmer Jeg er et menneske, som kjenner at den utgjør en forskjell Solen velger meg, og jeg velger meg solen Andre mennesker kan være akkurat som sol i livet! Jeg er et menneske. Kan jeg være sol i noen andres liv? Jeg vil gjerne være det.. Jeg er ufattelig takknemlig for at jeg har mennesker som er sol i mitt liv! Jeg må åpne øynene for å se solen, men kjenner den gjør jeg også med øynene lukket. Jeg må bare våge å finnes til, la meg selv kjenne varmen og lyset. La den få glede og påvirke meg. Våge å være det mennesket jeg er, med sol i livet. 0 Siter
Gjest anime Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Alle bør ha sol i livet og være hverandres sol :-) 0 Siter
Gjest vakkert Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Har du blogg? Anbefaler deg å skaffe deg det, der kan du dele tankene dine :-) Og pynte sidene med vakre farger og bilder :-) 0 Siter
oppogfram Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Skrevet 9. mars 2013 Har du blogg? Anbefaler deg å skaffe deg det, der kan du dele tankene dine :-) Og pynte sidene med vakre farger og bilder :-) Hei. Jeg kan ikke noe om blogging Er ikke så sikker på at jeg ønsker at hvem som helst skal kunne få så stor del av meg heller da det jeg skriver går meget i dypet.. En fin tanke da! Takk for innspill 0 Siter
Gjest vakkert Skrevet 9. mars 2013 Skrevet 9. mars 2013 Hei. Jeg kan ikke noe om blogging Er ikke så sikker på at jeg ønsker at hvem som helst skal kunne få så stor del av meg heller da det jeg skriver går meget i dypet.. En fin tanke da! Takk for innspill Du kan lage en anonym blogg :-) www.bloggnorge.no eller www.blogspot.com har gratis blogger 0 Siter
oppogfram Skrevet 9. mars 2013 Forfatter Skrevet 9. mars 2013 Du kan lage en anonym blogg :-) www.bloggnorge.no eller www.blogspot.com har gratis blogger Jeg skal se meg litt rundt i linkene du sendte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.