Gå til innhold

sol i livet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er sol ute

Jeg er et menneske, som titter ut

Solen gir meg lyst til å være glad og leve

Jeg er et menneske, som lar meg påvirke

Solen titter inn gjennom vinduet. Den varmer

Jeg er et menneske, som kjenner at den utgjør en forskjell

Solen velger meg, og jeg velger meg solen

Andre mennesker kan være akkurat som sol i livet!

Jeg er et menneske. Kan jeg være sol i noen andres liv? Jeg vil gjerne være det..

Jeg er ufattelig takknemlig for at jeg har mennesker som er sol i mitt liv!

Jeg må åpne øynene for å se solen, men kjenner den gjør jeg også med øynene lukket. Jeg må bare våge å finnes til, la meg selv kjenne varmen og lyset. La den få glede og påvirke meg.

Våge å være det mennesket jeg er, med sol i livet.

Gjest anime
Skrevet

Alle bør ha sol i livet og være hverandres sol :-)

Gjest vakkert
Skrevet

Har du blogg? Anbefaler deg å skaffe deg det, der kan du dele tankene dine :-) Og pynte sidene med vakre farger og bilder :-)

Skrevet

Har du blogg? Anbefaler deg å skaffe deg det, der kan du dele tankene dine :-) Og pynte sidene med vakre farger og bilder :-)

Hei. Jeg kan ikke noe om blogging :) Er ikke så sikker på at jeg ønsker at hvem som helst skal kunne få så stor del av meg heller da det jeg skriver går meget i dypet.. En fin tanke da! Takk for innspill :)

Gjest vakkert
Skrevet

Hei. Jeg kan ikke noe om blogging :) Er ikke så sikker på at jeg ønsker at hvem som helst skal kunne få så stor del av meg heller da det jeg skriver går meget i dypet.. En fin tanke da! Takk for innspill :)

Du kan lage en anonym blogg :-)

www.bloggnorge.no eller www.blogspot.com har gratis blogger :)

Skrevet

Du kan lage en anonym blogg :-)

www.bloggnorge.no eller www.blogspot.com har gratis blogger :)

Jeg skal se meg litt rundt i linkene du sendte :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...