Gå til innhold

Noe er rart.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Benzo er bra medisiner mot angst og selgest i de fleste land.

De er lite gifte og har nesten ingen bivirkninger.

Men et land utmerker seg - en Supermakt. USA.

Ingen land har så mye ekspedert Xanax som USA.

Ingen bruker så mye Xanax pr. innbygger som USA.

Stikk motsatt av Norge.

Hvorfor det er så store forskjeller vet jeg ikke...

Gjest anime
Skrevet

I Norge er de mer restrektive, folk kan bli avhengig. Og i Norge er tilsynelatende myndighetene ansvarlig for folkets helse, for en illusjon :-)

Skrevet

I Norge er de mer restrektive, folk kan bli avhengig. Og i Norge er tilsynelatende myndighetene ansvarlig for folkets helse, for en illusjon :-)

En illusjon ja...ok. Men hvorfor synes amerikanere at Xanor er så bra, kontra andre benzo.?

Skrevet

En illusjon ja...ok. Men hvorfor synes amerikanere at Xanor er så bra, kontra andre benzo.?

Så, de kan liksom ikke bli like avhengige som oss Nordmenn mht. Xanor - er det det du mener ?

Gjest anime
Skrevet

Vet ikke jeg men de har nok en god grunn, de er ikke dumme heller. Har sikkert kommet lenger der enn her i lille Norge.

Skrevet

Så, de kan liksom ikke bli like avhengige som oss Nordmenn mht. Xanor - er det det du mener ?

Bra for de da....:-)

Gjest anime
Skrevet

Helsemyndighetene er vel ikke så forknytt der da som de er her, enkelte leger her tisser jo i buksa bare de hører ordet benzo.

Skrevet

''En illusjon ja...ok. Men hvorfor synes amerikanere at Xanor er så bra, kontra andre benzo.? – Olav Femte''

Hvor mange i USA er avhengige av reseptbelagt medisin?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

USA har tradisjon for at en er sin egen lykkes smed. Hva du gjør med kroppen og sjelen din er opp til deg.

I Norge har vi den tradisjon at myndighetene tar et betydelig ansvar for folks helse. Derfor er forbruket forskjellig.

Ja, jeg spør meg også hvorfor så mange velger Xanor i USA eller heroin i Norge. Det er vel for at de liker rusen og kun tenker behag på kort sikt.

Skrevet

Bra for de da....:-)

Men alvorlig: hva er forskjellen på Xanax og Xanor i Norge?

Ingen forskjell (alprazolam)..men hva er det USA gjør - som ikke vi gjør ?

Jo - Medisin. Politikk.

Skrevet

USA har tradisjon for at en er sin egen lykkes smed. Hva du gjør med kroppen og sjelen din er opp til deg.

I Norge har vi den tradisjon at myndighetene tar et betydelig ansvar for folks helse. Derfor er forbruket forskjellig.

Ja, jeg spør meg også hvorfor så mange velger Xanor i USA eller heroin i Norge. Det er vel for at de liker rusen og kun tenker behag på kort sikt.

Men hvor er de så kalte husmødrene - får jo også lett Xanax i USA..

Og, alle kjendisene som har dødd innblandet Xanax pluss mye annet i blodet...kombinasjonen..

Mye rart "over there"...

Skrevet

Kan jeg ikke svare på - har aldri prøvd Heroin.

Husk at Xanor er et legemiddel i Norge,

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...