Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 En ting til mindre og tenke på :-) En slik bil ble det. Ikke ny da, men fin ser ny og fin ut. http://www.autotrader.co.uk/used-cars/renault/megane/used-renault-megane-2-0-t-16v-renaultsport-230-f1-team-r26-3dr-worthing-fpa-201303075663665?logcode=p 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Jaja, kondole...ehhh...gratulerer:-) Hmmm, er det en dårlig bil ? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Jaja, kondole...ehhh...gratulerer:-) Jeg har ikke signert noen kontrakt enda. Det skal gjøres på mandag, så ikke for sent og ombetsemme seg. Si gjerne hva du mener, for jeg har jo ikke peiling. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Hmmm, er det en dårlig bil ? Mannfolk har av en eller annen grunn fordommer mot franske biler. Tyske er av en eller annen grunn mer maskuline. Har selv min andre franske bil og stortrives med det (dog ikke Citroën) :-). 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Mannfolk har av en eller annen grunn fordommer mot franske biler. Tyske er av en eller annen grunn mer maskuline. Har selv min andre franske bil og stortrives med det (dog ikke Citroën) :-). Ok, sånn ja :-) Jeg var litt opptatt av at den ikke skulle være for maskulin. 0 Siter
Gjest Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Ok, sånn ja :-) Jeg var litt opptatt av at den ikke skulle være for maskulin. Jeg kjøpte meg bil for 6 år siden. "Alle" sa dette var en såååå dårlig bil. Den har vært god og stabil, og jeg er fortsatt like fornøyd med den 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Hmmm, er det en dårlig bil ? Neida, den har faktisk fått ganske bra skår i tester. Renault har slitt mye med forskjellige ting opp i gjennom årene også kjøremessig, stumpete biler som du lurer på om du kjører en 2012 modell i stedenfor en 1986 modell. Men denne du tenker på ser ut til å ha kommet litt lenger. Men er det en diesel eller bensin du skal ha? 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Jeg kjøpte meg bil for 6 år siden. "Alle" sa dette var en såååå dårlig bil. Den har vært god og stabil, og jeg er fortsatt like fornøyd med den Håper på minst mulig problemer :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Neida, den har faktisk fått ganske bra skår i tester. Renault har slitt mye med forskjellige ting opp i gjennom årene også kjøremessig, stumpete biler som du lurer på om du kjører en 2012 modell i stedenfor en 1986 modell. Men denne du tenker på ser ut til å ha kommet litt lenger. Men er det en diesel eller bensin du skal ha? ''Men er det en diesel eller bensin du skal ha?'' Bensin 0 Siter
mrxx Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 ''Men er det en diesel eller bensin du skal ha?'' Bensin Bra, det er liten motor i denne og hadde du kjøpt diesel så hadde det garantert blitt en kald bil om vinteren, de bruker så lite drivstoff at alt går til å drive bilen fremover og lite igjen til varme. Dieselbiler med lavt forbruk må ha Webasto skal de bli varme. 0 Siter
Gjest Ikke noe fin Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Gratulerer! Du har kjøpt en av de styggeste bilene på markedet. 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Gratulerer med ny bil Takk :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Gratulerer! Du har kjøpt en av de styggeste bilene på markedet. ok 0 Siter
Katt-ja Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 ok Pøh. Den var da både fin og spesiell - hva er så kult med noe helt standard! 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Pøh. Den var da både fin og spesiell - hva er så kult med noe helt standard! Jeg var jo litt i tvil når det gjaldt de litt snåle bakparten, men pytt sann. Den var pen og fin i lakken og så likte jeg fargen :-) 0 Siter
Gjest Nickløsheletida Skrevet 7. mars 2013 Skrevet 7. mars 2013 Gratulerer! Og den er BARE din! )) Jepp ! :-)) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.