Gå til innhold

Da har jeg kjøpt meg bil

Anbefalte innlegg

hidi, the scorpion
Skrevet

Gratulerer med ny flott bil, Nickløsheletida;)

Skulle gjerne hatt en slik bil selv, men økonomien tillater ikke at jeg har bil, grnmp...

"misunnelig"

• Svar 64
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mrxx

8

• Lillemus

4

• Colette

4

• Nord og ned

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Min far er uenig, mener den har gått for langt og vil spytte inn penger til en bedre bil.

Juhu, jeg bare overlater det til han nå jeg :-)

Jeg er enig med din far, en eldre Renault som har gått langt hadde jeg ikke ville anbefalt heller. Jeg trodde du skulle ha en nesten ny en med lav km.stand.

Mange andre biler som er bedre enn dette da.

Nord og ned
Skrevet

Min far er uenig, mener den har gått for langt og vil spytte inn penger til en bedre bil.

Juhu, jeg bare overlater det til han nå jeg :-)

''Juhu, jeg bare overlater det til han nå jeg :-)''

Gjør det, og be han unngå fransk.

Skrevet

Jeg er enig med din far, en eldre Renault som har gått langt hadde jeg ikke ville anbefalt heller. Jeg trodde du skulle ha en nesten ny en med lav km.stand.

Mange andre biler som er bedre enn dette da.

Jeg snakket med svigersønnen i dag, som er den største bileksperten jeg kjenner. Og han mente at bilen er ok, rent driiftsmessig. Men at den har et "skrangle- tillegg:-)

Skrevet

Jeg snakket med svigersønnen i dag, som er den største bileksperten jeg kjenner. Og han mente at bilen er ok, rent driiftsmessig. Men at den har et "skrangle- tillegg:-)

Ikke uenig i det så lenge bilen er relativt ny type, men eldre med relativt høy kilometerstand hadde jeg holdt meg unna, men det gjelder egentlig generelt Renault. Men ikke for det, mange er fornøyd også, selv om det er gammelt og gått langt.

Men spennende biler er det ikke:-)

Skrevet

Ikke uenig i det så lenge bilen er relativt ny type, men eldre med relativt høy kilometerstand hadde jeg holdt meg unna, men det gjelder egentlig generelt Renault. Men ikke for det, mange er fornøyd også, selv om det er gammelt og gått langt.

Men spennende biler er det ikke:-)

Ok:-) Har skjønt at du også har peiling :-)

Skrevet

Jeg hadde heller ikke valgt fransk, da måtte det være så utrolig billig at jeg kunne hatt en særdeles billig bil i noen få år.

Skrevet

Ok:-) Har skjønt at du også har peiling :-)

Men peiling handler litt om følelser og ikke minst gamle rykter å gjøre og noe selvopplevd:-)

Nord og ned
Skrevet

Jeg hadde heller ikke valgt fransk, da måtte det være så utrolig billig at jeg kunne hatt en særdeles billig bil i noen få år.

Fransk er fint for overvektige...da man må regne med å gå på jobben rett som det er :-)

Skrevet

Men peiling handler litt om følelser og ikke minst gamle rykter å gjøre og noe selvopplevd:-)

Jeg er glad hun ombestemte seg, i hvert fall. Jeg har ikke peiling på biler, men unner henne det aller beste.

Gjest prust
Skrevet

Fransk er fint for overvektige...da man må regne med å gå på jobben rett som det er :-)

Ha ha !!!!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Det ble Volvo :-)

Nord og ned
Skrevet

Gratulerer. Meget bedre:-)

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Gratulerer. Meget bedre:-)

Takk :-)

Skrevet

High five!

(det ble Volvo her også)

Skrevet

Modell og alder? Du vil forhåpentligvis ikke angre. :o) Jeg elsker Volvoen min!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Modell og alder? Du vil forhåpentligvis ikke angre. :o) Jeg elsker Volvoen min!

V50 og 2006- modell. Var på min første kjøretur i går og den var fantastisk god å kjøre :)

Skrevet

V50 og 2006- modell. Var på min første kjøretur i går og den var fantastisk god å kjøre :)

Jeg har en nyere V50 og jeg elsker den! :o) Grattis!

Gjest Nickløsheletida
Skrevet

Jeg har en nyere V50 og jeg elsker den! :o) Grattis!

Takk! :-) Nå er det småtteriet som var og fikse ordnet og faren min kjøpte nye vinterdekk, småflekker som var på lakken er fikset og den ser ny og fin ut og jeg elsker skinnsetene og hvor fort den ble varm i rumpa og ryggen:-) Og bagasjerommet da, det er det beste av alt. Blir enkelt og ta med seg skiutstyr til fjells nå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...