Gå til innhold

NHD: Kan jeg be om begge deler?

Anbefalte innlegg

Gjest MariannK
Skrevet

Jeg er midt i en alvorlig krise på hjemmefronten. Dagene går til grubling og bekymring, jeg må være sterk og holde ansikt utad. Inni meg er det fullt kaos, jeg sover knapt om natten og går bare rundt meg selv.

Jeg har time til legen og hadde i utgangspunktet tenkt å bare be om noe å sove på¨. Men døgnet ellers har mange timer hvor jeg sliter og tenker at jeg sikkert hadde hatt nytte av noe beroligende. Kan jeg be om begge deler? Eller blir det for mye?

Jeg har tidligere knapt hatt slik medisin i hus, og er ellers frisk og oppegående. Det sitter langt inne å bestille time hos lege og be om slik hjelp, men nå har jeg altså gjort det.

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Hos fastlegen din kan du spørre om og be om alt. Så vil dere diskutere det og bli enige.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...