Gå til innhold

Har du prøvd Tolvon?

Anbefalte innlegg

Gjest solaskinner
Skrevet

Mot søvnproblemer?

Hvordan fungerte det? Kan den sammenlignes med Remeron i så måte?

Fortsetter under...

Gjest zizzie
Skrevet

Du blir trøtt av det, så det funker for søvn.

Gjest slubbert
Skrevet

''Mot søvnproblemer?''

Ja.

''Hvordan fungerte det?''

Fungerer veldig bra.

''Kan den sammenlignes med Remeron i så måte? ''

Ja.

Gjest solaskinner
Skrevet

Gir den hangover? Jeg husker da jeg prøvde Remeron, jeg gikk som en zombie halve neste dagen.

Er dette doseavhengig? Jeg har Tolvon 30 mg, men har ikke prøvd dem enda.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Gir den hangover? Jeg husker da jeg prøvde Remeron, jeg gikk som en zombie halve neste dagen.

Er dette doseavhengig? Jeg har Tolvon 30 mg, men har ikke prøvd dem enda.

Legen bør informere om at både Tolvon og Remeron kan gi kraftig hangover de første 3-4 dagene. En må ikke gi opp pga første dags kraftige hangover. Det ordner seg etter få dager.

Gjest solaskinner
Skrevet

Legen bør informere om at både Tolvon og Remeron kan gi kraftig hangover de første 3-4 dagene. En må ikke gi opp pga første dags kraftige hangover. Det ordner seg etter få dager.

Takk for svar.

Dette fikk jeg ingen informasjon om hos min lege. Ut i fra dette forstår jeg det sånn at jeg bør ta medisin regelmessig for å få best effekt? Hvis jeg kun tar ved behov vil jeg da få hangover hver gang?

Og bør den taes ved leggetid, eller noen timer før?

Synes dette er vanskelig, da jeg pga skiftgåing på jobb har en noe uregelmessig døgnrytme. Jeg er kveldstrøtt og sovner greit på kvelden, men våkner altfor tidlig. Derfor prøver jeg Tolvon.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...