Gå til innhold

Hareide krever beklagelse fra barneministeren

Anbefalte innlegg

Gjest Kayia

''Dessuten er ikke alltid holdninger man diskuterer i praksis like lette å overføre til praksis om føringene (fra feks egen oppvekst) er diamentralt motsatt... ;-)

''

Veldig sant. Det har nok gått opp for oss de siste årene (når vi har fokusert mer på forholdet og kommunikasjon) at vi har hatt veldig ulike oppvekster, særlig kulturelt og verdibasert.

''Veldig sant. Det har nok gått opp for oss de siste årene (når vi har fokusert mer på forholdet og kommunikasjon) at vi har hatt veldig ulike oppvekster, særlig kulturelt og verdibasert'' Og en ting til også; min mann ville aldri tatt seg tid til å sitte på feks dol med jevne mellomrom. Han er ikke på facebook engang, og mail og sms er ikke skravleverktøy men formidlingsverktøy for han, uten at han er i nærheten av å være en nerd eller geek av den grunn. Han jobber bare på en annen måte, og kobler av på en annen måte. Han trener, går immimellom på kino med kompiser eller meg, en konsert i ny og ned etc - og jeg tror faktisk at vår frie tid går i min favør big time. Jeg tror faktisk - om jeg skal legge godviljen til;-) - at han ikke skjønte at jeg ønsket å fordele felles _oppgaver_ mer likt, fordi jeg følte meg mer og mer som tradisjonell kjærring. Han skjønte hva jeg sa, men likevel tok det som sagt litt tid før vi fant en måte å gjøre dette på som passet oss. Som jeg sa i det forrige svaret tror jeg at menn som er villig til å snakke om dette ikke nødvendigvis står på bakbeina, men det sitter litt langt inne for dem å gjøre ting på en ny måte.... Tror jeg.

Fortsetter under...

• Svar 301
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

55

• PieLill

38

• EnolaGay

15

• laban

11

Mest aktive i denne tråden

Gjest Cinnamongirl

''Det var nok fysisk tyngre før men samtidig så tror jeg det var mye mindre stressende.''

Er ikke så sikker på det... Bare at "dengang da" hadde de ikke ordet "stress" å henge den tunge, indre følelsen på.

Fysisk tungt, mye tyngre enn vi kan tenke oss samt følelsen av å aldri bli ferdig med noe, det er det min families gamle snakker mye om når "fortellinger fra gamle dage" dras fram.

Jeg har som regel alltid følelsen av å ikke være ferdig med noe. Så akkurat DET har vel ikke forandret seg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...