Gå til innhold

Leververdier

Anbefalte innlegg

Anonymkvinne80
Skrevet

Hei jeg lurte bare på: jeg har fått påvist høye leververdier hos min fastlege . Jeg tar medisin : abilify 10 mg hver dag. Kan den medisinen påvirke leveren negativt? Jeg hadde et "mini- selvmordsforsøk" i 2008. Jeg slukte en del paracett og zyprexa. Er ikke helt sikker på hvor mye, men jeg ble uvel og kastet opp. Har ikke følt meg noe fysisk dårlig siden det og har nesten glemt hele episoden. Kan denne episoden nå være årsak til mine høye leververdier? Det skal sies at jeg er litt overvektig og kan det være årsak også tilmhøye leververdier? Setter stor pris på svar.

Skrevet

Paracet er vel kjent ikke være bra for levera.

En person jeg er meget bekymret tar Paracet Major for smerter. I dag hadde han tatt 13 stk. anal som di vissnok er.

Går vel ikke bra det der NHD?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...