Gå til innhold

Kreative er oftere psykisk syke

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Personlig tror jeg dette har med at de tenker lengere enn "oss vanlige" på godt og ondt.

Gjest zizzie
Skrevet

Personlig tror jeg dette har med at de tenker lengere enn "oss vanlige" på godt og ondt.

Tenker dypere og ser verden gjennom andre øyne, føler mer.

Skrevet

"du skriver kjempeflott som vanlig. Jeg tror du blir forfatter en dag." skrev læreren min som kommentar til en stil jeg skrev på skolen.

så ble jeg bare et bipolarvrak.

Skrevet

"du skriver kjempeflott som vanlig. Jeg tror du blir forfatter en dag." skrev læreren min som kommentar til en stil jeg skrev på skolen.

Du kan da fortsatt bli det hvis du har talent. Det er mange bipolare blant forfatterne har jeg hørt. Skriver du nå, eller gav du det opp et sted på veien? :)

Skrevet

Tenker dypere og ser verden gjennom andre øyne, føler mer.

Enig.

Annonse

Gjest hbuåøoæ
Skrevet

Akkurat de tilbakemeldingene fikk jeg av mine lærere også! Jeg var en av de beste i klassen til å skrive fantasifulle og gode stiler. Og ofte fikk jeg karakteren "S" på dem. :)

Og jeg er også et "bipolar-vrak"... What a coincidense!

Skrevet

Akkurat de tilbakemeldingene fikk jeg av mine lærere også! Jeg var en av de beste i klassen til å skrive fantasifulle og gode stiler. Og ofte fikk jeg karakteren "S" på dem. :)

Og jeg er også et "bipolar-vrak"... What a coincidense!

Jeg fikk dem også, og jeg har heller ikke blitt forfatter selv om jeg ikke et bipolarvrak:)

Skrevet

Sier som i stad: det "rører seg kanskje mye mer i demmes huer" enn oss vanlige. Det kan kanskje føre til mye rart...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...