Gjest Wonderful day Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Jeg også. En av de gode minnene fra barndommen. 0 Siter
Gjest Wonderful day Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Takk for å ha minnet meg på denne. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Takk for å ha minnet meg på denne. :-) Bare hyggelig, veldig munter sang 0 Siter
bibben Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Ja, jeg blir også glad av denne, og det er akkurat en slik god illusjonsverden jeg ønsker å forsvinne inn i akkurat nå, i alle fall for en stakket stund! Takk for at du la ut denne, og takk for at du svarte meg i går ) 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 20. mars 2013 Skrevet 20. mars 2013 Ja, jeg blir også glad av denne, og det er akkurat en slik god illusjonsverden jeg ønsker å forsvinne inn i akkurat nå, i alle fall for en stakket stund! Takk for at du la ut denne, og takk for at du svarte meg i går ) Bare hyggelig Jeg vil og inn dit, bare positive illusjoner :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.