Gjest missi86 Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Hei. Jeg har en del plager som jeg ikke får helt svar på av min lege,men jeg tror kanskje det er psyka som gjør det,men er ikke sikker,jeg sliter en del med dårlige nerver.. jeg har av og til "prikking" i begge leggene.det kan føles ut som en svak følelse av når bena sover. så får jeg av og til følelsen av at jeg har en stor klump på høyre side av halsen,jeg kan ikke se eller kjenne på den,men følelsen at den er der føles så virkelig.men den forsvinner etter noen timer.dette oppstår som regel på kveldene.og av og til når disse tingene kommer får jeg skikkelig hjertebank.men da tar jeg Metoprolol sandoz på 50mg,å da stopper hjertebanken.er også en del urolig i kroppen når jeg har disse tingene. har tatt masse blodprøver,å alle er fine. litt vanskelig for en av dere å svare på,men er det noe galt som burde undersøkes,eller er det rett å slett psyken som "fremmkaller" disse tingene? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 10. mars 2013 Skrevet 10. mars 2013 Alt dette vireker som helt typiske psykiske symptomer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.