Gå til innhold

Stemor kaster underbuksene...

Anbefalte innlegg

Ja, den ble helt fantastisk etter at jeg flyttet ut. Veldig bra for alle involverte! Nå er husarbeidet overkommelig og nesten en glede, og badegulvet helt truse- og håndklefritt. ;)

Jeg er ikke helt oppdatert skjønner jeg. Overså "pleide" og ikke "pleier" i første melding.

Fortsetter under...

• Svar 109
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• PieLill

31

• Katt-ja

12

• Babette

7

• tonie

5

Mest aktive i denne tråden

På hvilken måte er det synd på en ung frisk 16-åring som er for forbasket lat å respektløs til å gidde å plukke opp sine skitne truser?

mvh

Det er ikke synd på han - jeg hadde likevel syntes synd på han :) sier mer om meg enn han da :) Jeg greier ikke å gjennomføre slike ting.

Eneste måten å lære barn/ungdommer endel ting, når man har prøvd alle diskusjonsmetoder, er å la dem få kjenne konsekvensene. Jeg synes metoden hennes er lur. Enda bedre er metoden Tonie (nedenfor) foreslår, å kaste dem ut av vinduet. (Særlig hvis naboer ser dem, da lærer han nok superfort!)

Jeg håper ihvertfall ikke at du som bestemor blander deg inn eller kjøper nye truser til ham. Det ville være å boikotte andres barneoppdragelse.

Jeg tror ikke de bryr seg - da går de uten boxer under buksa i stedet, sann mine ord - haha

Det er ikke synd på han - jeg hadde likevel syntes synd på han :) sier mer om meg enn han da :) Jeg greier ikke å gjennomføre slike ting.

'Det er ikke synd på han - jeg hadde likevel syntes synd på han :) sier mer om meg enn han da :) Jeg greier ikke å gjennomføre slike ting.''

Det er en ærlig sak. :-)

For mitt vedkommende ville jeg sett meg om etter en annen løsning enn å kaste, fordi det hadde kjentes sløsete. Ikke minst om jeg hadde betalt for trusene i utgangspunktet.

Men jeg har ingen problemer med å skjønne at noen velger å gjøre det slik. Og på sikt kan det være en fornuftig investering.

mvh

'Det er ikke synd på han - jeg hadde likevel syntes synd på han :) sier mer om meg enn han da :) Jeg greier ikke å gjennomføre slike ting.''

Det er en ærlig sak. :-)

For mitt vedkommende ville jeg sett meg om etter en annen løsning enn å kaste, fordi det hadde kjentes sløsete. Ikke minst om jeg hadde betalt for trusene i utgangspunktet.

Men jeg har ingen problemer med å skjønne at noen velger å gjøre det slik. Og på sikt kan det være en fornuftig investering.

mvh

Jeg hadde nok heller skrevet gule lapper på hver truse

Annonse

Mange gode råd nedover. Hva med å ta bilde av dem og legge ut på facebook.. Da tenker jeg det er slutt på problemet jeg.. mmmoohahahaha..

:-)

Kan jo begynne litt snillere med en billedmelling "Glemt noe?"

Få med eventuelle fartsstriper på bildet.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...