Gå til innhold

Fleksibel

Anbefalte innlegg

Bella Dotte
Skrevet

I forkant av forrige time med psykologen min slettet jeg ved en feiltakelse hele kalenderen min på telefonen, og dermed også tidspunktet for (da) neste time. Jeg fikk info på nytt pr mail og la det inn i Google kalender, men droppet å legge det inn i kalenderen på telefonen. Istedenfor la jeg inn alarm (vekkerklokke) slik at jeg skulle rekke det.

Her burde jeg ha dobbeltsjekket.

For da jeg ankom sykehuset, og hadde meldt min ankomst, og satt og ventet, skjedde det ingen ting. Etter en stund gikk jeg til resepsjonen og etterlyste psykologen, han ble hentet og jeg kom inn til timen, han beklaget sterkt, han hadde vært så oppslukt med papirarbeid og hadde glemt tiden, sa han, men han var like blid og profesjonell som always.

Selv satt jeg med en gnagende følelse av at det hadde skjedd en glipp.

Etter dette har vi "pratet" litt om dette og hint på mail. Nå i kveld tenkte jeg at jeg skulle sjekke når den timen egentlig hadde vært satt opp.

Jeg hadde ankommet tre timer for tidlig.

Men han har ikke nevnt noenting om det. Han er bare så liketil og grei og snill. Alt er liksom i orden. Det er veldig lett å snakke med ham om det aller meste. Og han er smart og flink og trygg og rolig. Jeg blir stadig bedre. Ikke rart at jeg er glad i ham.

Fortsetter under...

Skrevet

Så flott at du har en slik behandler! Lykke til videre med jobbinga :)

Bella Dotte
Skrevet

Så flott at du har en slik behandler! Lykke til videre med jobbinga :)

Takk! Jeg jobber med meg sjæl hver dag!

Skrevet

Takk! Jeg jobber med meg sjæl hver dag!

Me too.... ny samtale i morgen. Forrige ble avlyst, så man kjennr at man er litt avhengig allerede... Vi kan bare ikke gi opp hva?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...