Gå til innhold

Bare syk på formiddagen?

Anbefalte innlegg

Gjest HHP58
Skrevet

2-6 gr. per mnd,merker jeg at jeg kjører i 40-50 i 60 sone,og at jeg føler meg helt apatisk.Jeg kan stoppe opp i stua eller kjøkkenet og lure på hvorfor jeg er der.

Jeg føler meg generelt som en tusseladd,en "møkkamann" som tusler rundt uten mål og mening.En som hadde trivdes best sammen med alkoholikere og andre på 50+.

Men det merkelige er at om jeg tar 50 mg zoloft og sover fra ca kl 14-15 ,så går det ofte over.Men jeg har noe merkelig i mitt tankemønster.Jeg blir deppa om jeg har under 50 kr igjen,og det er 7-10 dager til trygd.Men jeg har jo full fryser og fult kjøleskap,jeg har for 200 kr på tanken,og sola skinner.Jeg har både internett og Canal Digital,katta har nok mat og det er nå bare 8 dager til penga kommer.Jeg har tatt 100 mg hver bidige kveld i over 2 år nå,så jeg skulle være fin i farta.Jeg våkner i 7-7.30 tida og later vannet.Om jeg er dum nok til å stå opp,sovner jeg i 9 tida og MÅ sove en time+

Andre som har det slik? Jeg er redd for å bli fullstendig sinnsyk,og fullstendig miste kontrollen over min egen hjerne og kropp.

Kl er nå 13.30 og det er på tide med den ene timen.(2-9 og 14-15)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...