Gå til innhold

Jeg likte hesteridning

Anbefalte innlegg

fola1365381169
Skrevet

Jeg har vært på hesteridning idag på Islandshest. Det var perfekt med sol. Men minus 10 grader. Men det hjalp. Vi snakket om sorgfølelser og tap av nærmeste personer i familien.

Fortsetter under...

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Jeg rir også, men privat :-)

Jeg elsker å ri.

Jeg snakker da aldri om noe slike ting du nevner, jeg nyter bare ridingen. Jeg liker ikke snakke for mye egentlig når jeg driver med ting, og er inne i dem, sånn at man både føler glede.

Riding eller luking det spiller liten rolle, jeg liker å gjøre en og en ting.

Men ridning er nok min favoritt. :-)

Skrevet

Så bra at du fikk en slik god opplevelse! Jeg synes også mye er lettere å prate om ute.. Jeg liker godt hester, men deler mine vonde daher med hundene.. Håper du fortsetter å ri, fortsetter å dele ord og opplevelser!

Skrevet

Hei!

Jeg rir også, men privat :-)

Jeg elsker å ri.

Jeg snakker da aldri om noe slike ting du nevner, jeg nyter bare ridingen. Jeg liker ikke snakke for mye egentlig når jeg driver med ting, og er inne i dem, sånn at man både føler glede.

Riding eller luking det spiller liten rolle, jeg liker å gjøre en og en ting.

Men ridning er nok min favoritt. :-)

Jeg elsker også å ri, og da liker jeg også å bare være inne i det, ikke snakke med noen :-) Slik er det med mange fine ting, synes jeg. For eksempel liker jeg ikke å måtte snakke om en veldig god film jeg har sett, rett etter at jeg har sett den, da liker jeg bare å kunne ha inntrykkene litt for meg selv en stund.

Madelenemie
Skrevet

Jeg elsker også å ri, og da liker jeg også å bare være inne i det, ikke snakke med noen :-) Slik er det med mange fine ting, synes jeg. For eksempel liker jeg ikke å måtte snakke om en veldig god film jeg har sett, rett etter at jeg har sett den, da liker jeg bare å kunne ha inntrykkene litt for meg selv en stund.

Hei!

Akkurat sånn har jeg det også, enten det er film, musikk, pene ting jeg ser og føler, der og da bare nyter jeg dem, og jeg kan derfor virke taus og lite medelsom har jeg fått høre.

Det er lettere å si/ mene noe om det senere, men ikke midt i det deilige man føler pga av det man hører, ser eller lukter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...