fola1365381169 Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Jeg har vært på hesteridning idag på Islandshest. Det var perfekt med sol. Men minus 10 grader. Men det hjalp. Vi snakket om sorgfølelser og tap av nærmeste personer i familien. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Hei! Jeg rir også, men privat :-) Jeg elsker å ri. Jeg snakker da aldri om noe slike ting du nevner, jeg nyter bare ridingen. Jeg liker ikke snakke for mye egentlig når jeg driver med ting, og er inne i dem, sånn at man både føler glede. Riding eller luking det spiller liten rolle, jeg liker å gjøre en og en ting. Men ridning er nok min favoritt. :-) 0 Siter
oppogfram Skrevet 12. mars 2013 Skrevet 12. mars 2013 Så bra at du fikk en slik god opplevelse! Jeg synes også mye er lettere å prate om ute.. Jeg liker godt hester, men deler mine vonde daher med hundene.. Håper du fortsetter å ri, fortsetter å dele ord og opplevelser! 0 Siter
Cilien Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 Hei! Jeg rir også, men privat :-) Jeg elsker å ri. Jeg snakker da aldri om noe slike ting du nevner, jeg nyter bare ridingen. Jeg liker ikke snakke for mye egentlig når jeg driver med ting, og er inne i dem, sånn at man både føler glede. Riding eller luking det spiller liten rolle, jeg liker å gjøre en og en ting. Men ridning er nok min favoritt. :-) Jeg elsker også å ri, og da liker jeg også å bare være inne i det, ikke snakke med noen :-) Slik er det med mange fine ting, synes jeg. For eksempel liker jeg ikke å måtte snakke om en veldig god film jeg har sett, rett etter at jeg har sett den, da liker jeg bare å kunne ha inntrykkene litt for meg selv en stund. 0 Siter
Madelenemie Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Jeg elsker også å ri, og da liker jeg også å bare være inne i det, ikke snakke med noen :-) Slik er det med mange fine ting, synes jeg. For eksempel liker jeg ikke å måtte snakke om en veldig god film jeg har sett, rett etter at jeg har sett den, da liker jeg bare å kunne ha inntrykkene litt for meg selv en stund. Hei! Akkurat sånn har jeg det også, enten det er film, musikk, pene ting jeg ser og føler, der og da bare nyter jeg dem, og jeg kan derfor virke taus og lite medelsom har jeg fått høre. Det er lettere å si/ mene noe om det senere, men ikke midt i det deilige man føler pga av det man hører, ser eller lukter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.