GoodTimes Skrevet 13. mars 2013 Skrevet 13. mars 2013 Visakortet mitt går snart ut. Snart reiser jeg til utlandet og er redd for at det ikke kommer tidsnok (en nabo jeg ikke kjenner noe særlig skal ta inn posten min). Chattet med banken i dag og la fram problemet. Hun jeg chattet med, skrev: Det er ok. Jeg skal sende et ekspresskort. Jeg rakk ikke å spørre hva det var og hun sa det ikke. Noen som vet? 0 Siter
laban Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Gjetter på at hun mente at du får nytt kort litt utenom køen, altså i "ekspressfart"? Altså det vanlige kortet, men at det blir sendt så fort som mulig. 0 Siter
GoodTimes Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Skrevet 14. mars 2013 Gjetter på at hun mente at du får nytt kort litt utenom køen, altså i "ekspressfart"? Altså det vanlige kortet, men at det blir sendt så fort som mulig. Du hadde rett, laban. Jeg fikk det i dag allerede. 0 Siter
laban Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Du hadde rett, laban. Jeg fikk det i dag allerede. Fint - god tur! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.