Gå til innhold

Sydentur som gikk ned flere tusen på få timer...

Anbefalte innlegg

Gjest Så surt altså.....

Bestilte sydentur 1 uke i mai nå i formiddag for meg og familien hos apollo. Nå i kveld ser jeg at prisen er falt med flere tusen kr for samme reise, er så surt og tenker sårt på de ekstra pengene vi kunne brukt på ferien. Er det mulig å ringe reisebyrået der vi bestilte å spørre om vi kan få denne rabatten eller? Noen som vet? Skulle ønske vi ble opplyst om dette jeg.

Fortsetter under...

Nord og ned

Skikkelig irriterende når slik skjer. Avbestillingsreglene står her:http://www.apollo.no/min-reise/alt-om-reisen/reisevilkar/avbest-overdragelse

I dette tilfellet vil det koste kr 250.- pr. person pluss kostnaden for avbestillingsforsikring. Det blir jo mindre enn flere tusen, så dere burde kamnskje kunne forhandle ned prisen til det tilsvarende som det vil koste å kansellere reisen og bestille på nytt.

Annonse

Har du betalt depositumet ennå? Hvis ikke, så tror jeg det er fullt mulig å avbestille hele reisen. Jeg har gjort det i Ving, hvertfall. Der reserverte jeg en reise, og hadde tenkt å betale depositumet innen tidsfristen. Men så gikk det noen dager, og jeg angret på valg av reisedestinasjon. Dermed kunne jeg bare logge meg inn på min reise og avbestille, uten noe mer om og men.

Men mulig Apollo har andre regler, og hvis du har betalt depositumet er det kanskje også andre regler mht. avbestilling.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...