Gå til innhold

Fysisk/psykisk?

Anbefalte innlegg

Gjest Zippity
Skrevet

Er så sliten. Men hvordan vite om det er fysisk eller psykisk?

Er den eneste måten å finne ut av det å gå til lege å ta blodprøver/skjekke det fysiske?

Tror jo det er fysisk da, at jeg er døden nær og det er skremmende. Får litt angst av å tenke på det, noen råd til en dødssyk? Vil ikke dø altså, vil være frisk. Ser for meg det verste, er slitsomt det og å ikke vite om jeg er syk.

Skrevet

Din sykehistorie vil gi deg et godt svar på om dette er fysisk eller psykisk.

Gjest Zippity
Skrevet

Din sykehistorie vil gi deg et godt svar på om dette er fysisk eller psykisk.

Det er sant. Føler meg alltid syk fysisk når jeg er dårlig psykisk, vet ikke om det er en "vrangforestilling" å tro at jeg er døden nær. Har trodd det før men jeg lever, får uansett gå til lege selv om de tok masse blodprøver for ikke så lenge siden. Vil ikke dø. Ingen vil vel det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...