berreundrar Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Kan ad/hd ha sin hyperaktivitet i hjernen i form av ekstremt tankekaos som medfører slitenhet, tretthet, uoppmerksomhet, osv. ? Altså, kan hyperaktiviteten foregå i tankene i stedet for i kroppen? Jeg er ny i dette her, derfor lurer jeg. 0 Siter
Rosavina Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Ja, det kan det....blir gjerne sånt som voksen.. 0 Siter
lealaus Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Min sønn har ADHD - tok mange år før noen skjønte det var det det var. Han har alltid hatt kort lunte, men når temperamentet begynte å bygge seg opp på skolen, fikk han sette seg i lesehjørnet og lese - og der satt han og pløyde gjennom bok etter bok, helt i ro. Dermed var det ingen som mistenkte ADHD. Etter at han gjennom overbevisende testing fikk diagnosen, har det likevel slått meg at - nei, kroppslig uro har han ikke, men verbal uro har han - skravla går i ett, kan man si 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.