Gå til innhold

AD/HD

Anbefalte innlegg

berreundrar
Skrevet

Kan ad/hd ha sin hyperaktivitet i hjernen i form av ekstremt tankekaos som medfører slitenhet, tretthet, uoppmerksomhet, osv. ?

Altså, kan hyperaktiviteten foregå i tankene i stedet for i kroppen? Jeg er ny i dette her, derfor lurer jeg.

Fortsetter under...

Skrevet

Ja, det kan det....blir gjerne sånt som voksen..

Skrevet

Min sønn har ADHD - tok mange år før noen skjønte det var det det var. Han har alltid hatt kort lunte, men når temperamentet begynte å bygge seg opp på skolen, fikk han sette seg i lesehjørnet og lese - og der satt han og pløyde gjennom bok etter bok, helt i ro. Dermed var det ingen som mistenkte ADHD. Etter at han gjennom overbevisende testing fikk diagnosen, har det likevel slått meg at - nei, kroppslig uro har han ikke, men verbal uro har han - skravla går i ett, kan man si

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...