Gå til innhold

Alkohol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen synes jeg er egoist, men - er vi bygd for alkohol? Jeg mener kroppen?

Stort sett negative ting.

Nå kommer helgen som vanlig, med vold...ikke sant?

Gjest Zippity
Skrevet

Alkohol er Djevelens minnvann, gift for kroppen :(

Skrevet

Alkohol er Djevelens minnvann, gift for kroppen :(

Klart alkohol er rus....

Gjest Zippity
Skrevet

Klart alkohol er rus....

Rus er ikke bra.

FjellOgDalar
Skrevet

Alkohol brukt for rusens skyld er vi ikke bygd for. Forskningen viser derimot at et høyst moderat inntak kan være gunstig. Dette finnes det mye å lese om rundt om på nettet.

Ellers. For min del er alkohol noe av det skumleste jeg har rotet med! Jeg misbrukte alkhol en periode, og for meg var det en VOND opplevelse. De psykiske problemene mine ble mye verre, daglige gjøremål fikk jeg aldri gjort. Det vokste meg over hodet. Fordi jeg enten var påvirket eller fyllesjuk, isolerte jeg meg. Endte i innelggelse på psyk.akutt. Å slutte var høyst ubehagelig både fysisk og psykisk. Nå kan jeg helt greit ta ett glass vin til mat sammen med andre mennesker, men ikke mer enn det og aldri aleine.

Konklusjon: Vi er ikke bygget for alkoholmisbruk. Verken psykisk eller fysisk .

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...