Olav Femte Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Noen synes jeg er egoist, men - er vi bygd for alkohol? Jeg mener kroppen? Stort sett negative ting. Nå kommer helgen som vanlig, med vold...ikke sant? 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 14. mars 2013 Skrevet 14. mars 2013 Alkohol er Djevelens minnvann, gift for kroppen 0 Siter
Olav Femte Skrevet 14. mars 2013 Forfatter Skrevet 14. mars 2013 Alkohol er Djevelens minnvann, gift for kroppen Klart alkohol er rus.... 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Klart alkohol er rus.... Rus er ikke bra. 0 Siter
FjellOgDalar Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Alkohol brukt for rusens skyld er vi ikke bygd for. Forskningen viser derimot at et høyst moderat inntak kan være gunstig. Dette finnes det mye å lese om rundt om på nettet. Ellers. For min del er alkohol noe av det skumleste jeg har rotet med! Jeg misbrukte alkhol en periode, og for meg var det en VOND opplevelse. De psykiske problemene mine ble mye verre, daglige gjøremål fikk jeg aldri gjort. Det vokste meg over hodet. Fordi jeg enten var påvirket eller fyllesjuk, isolerte jeg meg. Endte i innelggelse på psyk.akutt. Å slutte var høyst ubehagelig både fysisk og psykisk. Nå kan jeg helt greit ta ett glass vin til mat sammen med andre mennesker, men ikke mer enn det og aldri aleine. Konklusjon: Vi er ikke bygget for alkoholmisbruk. Verken psykisk eller fysisk . 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.