Gå til innhold

Narkomane og hunder

Anbefalte innlegg

Gjest Narkohund
Skrevet

Er det fordi de vil ha en hund for å beskytte seg, eller fordi de liker hunder som blir regnet for å være farlige?

Skrevet

Narkomane personer er vel ulike som alle andre, noen liker hunder andre liker ikke hunder.

elefantprinsen
Skrevet

Min fastlege forteller meg at de narkomane får penger til hund og hundehold fra det offentlige av sosiale grunner.

Gjest Narkohund
Skrevet

Narkomane personer er vel ulike som alle andre, noen liker hunder andre liker ikke hunder.

Ja, men jeg har erfart at de narkomane som har hund, har en pitbull-versjon.

Gjest kjatt...
Skrevet

Har hørt at de trener de opp til å bli drapshunder.

Narkomane har ofte mange fiender - i tillegg til politiet,

da er det greit å ha en hund til å forsvare seg.

Jeg kjenner en eksnarkoman dame som har et par hunder,

men de er mest for kos, hun har alltid vært hundegal og for henne er hundene terapi

siden hun mistet omsorgen for sine egne barn.

mrs_knowitall
Skrevet

Noen har for beskyttelse.

Men veldig mange har for å ha noen å ta vare på og å være glad i, som er glad i, og avhengige, av dem.

Kan høres rart ut, men ved å ha noen å gi omsorg til, klarer de også å overleve og gi litt omsorg til seg selv.

Gjest Shira :o)
Skrevet

De narkomane jeg kjenner, de har hund fordi de er glade i dyr og de er glade i det å ha selskapet, gi omsorg og få omsorg tilbake. De har heller ikke renraset hunder.

Nå kan det selvsagt være andre grunner hos andre, jeg kjenner ikke alle, men de hundene jeg har møtt er slett ikke noen drapsmaskiner, langt langt derifra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...