Gå til innhold

Blødninger?!

Anbefalte innlegg

Gjest tuttuuda
Skrevet

Viste ikke helt i hvilket forum jeg skulle ta dette i så kan dette blir helt feil her.. Uansett, I dag satt jeg helt stille i sofaen og snakka med en venninde over nett, og plutseli kjenner jeg en kraftig blodsmak i munnen, gikk da til speilet og ser at det fosser ut blod både fra munn,nese og øyne! Har ikke vondt noe sted, har heller ikke slått meg så jeg skjønner ikke hva dette kommer av, det gikk over etter en stund. Hva kan dette være?

Mary Poppins
Skrevet

Du så at det fosset blod fra nese, øyne og munnen?

Da tror jeg du bør ta deg en tur til fastlegen og få en henvisning til psykiater..

Skrevet

''gikk da til speilet og ser at det fosser ut blod både fra munn,nese og øyne!''

Det fosset blod fra øynene? Jeg får ikke helt med meg om dette er noe du tror du tror ser eller om det faktisk har skjedd.

Skrevet

Jeg hadde trodd deg om du holdt deg til at du blødde fra munn og nese, men øynene??? Jeg tror, i likhet med flere av de andre her, at du har hallusinert og muligens trenger litt profesjonell hjelp... Man blør da ikke ut av øynene?!

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Det fosset (!) faktisk, fra munn, nese og øyne?! Fosset?? Og du merket det altså bare først ved at du hadde blodsmak i munnen, ingen følelse av væske rennende nedover ansiktet... Finnes det merker etter blod i huset ditt? Har du vurdert å kontakte psykolog? Dette høres for meg ut som hallusinasjoner.!

Gjest Zippity
Skrevet

Dette høres rart ut, gå i hvert fall til lege å si det.

Gjest tuttuuda
Skrevet

''gikk da til speilet og ser at det fosser ut blod både fra munn,nese og øyne!''

Det fosset blod fra øynene? Jeg får ikke helt med meg om dette er noe du tror du tror ser eller om det faktisk har skjedd.

"Fosset" var mer et overdrevent ord, tenkte kanskje de fleste skjønte det. Nei, det rant ut.. vanligvis er jeg ofte "våt" i øynene så jeg kjente ikke forskjell på tårer og blod. Og dere som sier jeg burde søke til psykiater, det er absolutt iiingenting feil med psyken min. Jeg sto selvfølgelig ikke heller og sååå på at det blødde, men prøvde og stoppe det, merker at folk er nøye på detaljer her. Jeg spørte bare hva det kunne komme av, ingenting annet.

Skrevet

"Fosset" var mer et overdrevent ord, tenkte kanskje de fleste skjønte det. Nei, det rant ut.. vanligvis er jeg ofte "våt" i øynene så jeg kjente ikke forskjell på tårer og blod. Og dere som sier jeg burde søke til psykiater, det er absolutt iiingenting feil med psyken min. Jeg sto selvfølgelig ikke heller og sååå på at det blødde, men prøvde og stoppe det, merker at folk er nøye på detaljer her. Jeg spørte bare hva det kunne komme av, ingenting annet.

En går jo nødvendigvis ut i fra det det er noe psykisk når du legger det på forum for psykiatri. Hadde det vært meg som hadde opplevd at det rant blod fra ører nese og øyne så hadde jeg dratt til legen øyeblikkelig, jeg finner det rart at du ikke har gjort det.

Gjest prust
Skrevet

En går jo nødvendigvis ut i fra det det er noe psykisk når du legger det på forum for psykiatri. Hadde det vært meg som hadde opplevd at det rant blod fra ører nese og øyne så hadde jeg dratt til legen øyeblikkelig, jeg finner det rart at du ikke har gjort det.

Det tror jeg de fleste hadde gjort. En kan jo ikke kjøre selv, men ringt ei venninne eller nabo eller taxi og kommet seg til legevakta eller legen fortere enn svint.

Og når trådstarter sier at blodet fosset, så er det ikke snakk om pipling.

Merkelig innlegg egentlig.

Skrevet

Det tror jeg de fleste hadde gjort. En kan jo ikke kjøre selv, men ringt ei venninne eller nabo eller taxi og kommet seg til legevakta eller legen fortere enn svint.

Og når trådstarter sier at blodet fosset, så er det ikke snakk om pipling.

Merkelig innlegg egentlig.

Mulig det er havnet på psyk ved en feiltakelse, det er fort gjort å legge feil. Uansett synes jeg som deg at det virker merkelig å nesten reflektere over noe så "voldsomt", da går en til lege og ferdig med det.

Gjest Hvorfor ikke lege?
Skrevet

Ikke for å være frekk, men du burde kanskje lagt dette på et annet forum hvis du ikke ønsker svar som for eksempel at du burde gått til psykiater. Hvis det er slik at det renner blod fra nese, munn og øyne, så burde du kanskje ringt legevakten i stedet for å legge det ut på et psykiatriforum? Altså hvis du fremstiller det så akutt som det du gjør, hvorfor ringte du da ikke lege?

Når du ikke ringer legen din når du faktisk mener du blør fra flere steder, da får jeg det ikke til å stemme at det ikke feiler deg noen ting psykisk. Iallefall når du selv er i tvil og legger det ut på psykiatriforum. Hvis du absolutt mener du er frisk psykisk, så ring heller lege og prat med henne/han om hva som feiler deg, og ikke oss som faktisk er syke og ikke har legeutdannelse i det hele tatt, utenom NHD, men han er psykiater og er ekspert på psykiske sykdommer

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...