Gå til innhold

Hvordan pynte med vase

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Ei lita jente

Du kan ikke bytte den,da, hvis du ikke synes den er så fin? Kjøp en alvar alto- vase istedet. Den er i hvert fall knallfin - også med blomster:-)

Jeg liker den, men ikke helt som vase. :P Tenkte kanskje noen hadde et forslag til hva annet jeg kan bruke den til. Fylle den med steiner av en eller annen sort el. Men man bruker kanskje ikke en vase til annet en blomster?

IngridSletten

Jeg liker den, men ikke helt som vase. :P Tenkte kanskje noen hadde et forslag til hva annet jeg kan bruke den til. Fylle den med steiner av en eller annen sort el. Men man bruker kanskje ikke en vase til annet en blomster?

Det som er litt rart med den vasen din, er at når man søker på nettet etter den, så kommer det INGEN bilder av vasen med noe oppi. Verken blomster, steiner eller andre ting. Kanskje den rett og slett er finest helt alene?

Pene steiner kan man veldig gjerne ha oppi en vase, det har vi. Sånne pussete steiner som er blanke.

Ellers så er det jo endel blomster som har bøyelige stilker da. Feks en enslig rose med bøyelig stilk går fint. Du kan også kjøpe en kunstig blomst (silke er penest) og ha i.

Eller så kan den stå fint alene.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...