fola1365381169 Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Idag fikk jeg diplom for hesteridningen jeg snakket om igår. Jeg fikk også 250 sms i 3 måneder fremover og kinobillett i posten. 0 Siter
Gjest Hva gjør dette her? Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Helt ærlig, har dette noe i det hele tatt med psykiatri å gjøre? Jeg har sett på dette forumet i det siste, og det blir flere og flere innlegg som ikke handler om psykiatri i det hele tatt, for eksempel somatiske sykdommer og slike skryteinnlegg som du har skrevet. Det er jo klart at du er glad for det du har fått og vunnet, men som sagt dette er et psykiatriforum og ikke et skryteforum. Ikke det at jeg ikke unner deg premien eller er sjalu, men jeg blir litt forbannet når folk skriver her inne om ting som ikke har noe her å gjøre i det hele tatt. Altså hadde jeg vært webmaster, hadde jeg slettet alle slike innlegg, det må jo være slitsomt for psykiateren å lese innlegg på innlegg han ikke kan eller vil ta seg tid til å svare. Men til slutt vil jeg bare si, gratulerer med premien og vær så snill og ikke bruk dette forumet til å spamme ned skryteinnleggene dine. 0 Siter
Olav Femte Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Helt ærlig, har dette noe i det hele tatt med psykiatri å gjøre? Jeg har sett på dette forumet i det siste, og det blir flere og flere innlegg som ikke handler om psykiatri i det hele tatt, for eksempel somatiske sykdommer og slike skryteinnlegg som du har skrevet. Det er jo klart at du er glad for det du har fått og vunnet, men som sagt dette er et psykiatriforum og ikke et skryteforum. Ikke det at jeg ikke unner deg premien eller er sjalu, men jeg blir litt forbannet når folk skriver her inne om ting som ikke har noe her å gjøre i det hele tatt. Altså hadde jeg vært webmaster, hadde jeg slettet alle slike innlegg, det må jo være slitsomt for psykiateren å lese innlegg på innlegg han ikke kan eller vil ta seg tid til å svare. Men til slutt vil jeg bare si, gratulerer med premien og vær så snill og ikke bruk dette forumet til å spamme ned skryteinnleggene dine. ...ikke vær så grinete da.... 0 Siter
Gjest Hva gjør dette her? Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 ...ikke vær så grinete da.... Jeg er ikke grinete, jeg er bare ærlig;) 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Helt ærlig, har dette noe i det hele tatt med psykiatri å gjøre? Jeg har sett på dette forumet i det siste, og det blir flere og flere innlegg som ikke handler om psykiatri i det hele tatt, for eksempel somatiske sykdommer og slike skryteinnlegg som du har skrevet. Det er jo klart at du er glad for det du har fått og vunnet, men som sagt dette er et psykiatriforum og ikke et skryteforum. Ikke det at jeg ikke unner deg premien eller er sjalu, men jeg blir litt forbannet når folk skriver her inne om ting som ikke har noe her å gjøre i det hele tatt. Altså hadde jeg vært webmaster, hadde jeg slettet alle slike innlegg, det må jo være slitsomt for psykiateren å lese innlegg på innlegg han ikke kan eller vil ta seg tid til å svare. Men til slutt vil jeg bare si, gratulerer med premien og vær så snill og ikke bruk dette forumet til å spamme ned skryteinnleggene dine. Er det så nøye da? 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Er det så nøye da? Jeg tror misnøyen ikke er over at innlegget er "feilplassert", men over at TS "skryter". Jeg tenkte ikke over at det kunne oppleves som skryt før jeg leste denne reaksjonen. Mulig jeg tenkte noe mer om dette, men det forsvant for meg... 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Jeg tror misnøyen ikke er over at innlegget er "feilplassert", men over at TS "skryter". Jeg tenkte ikke over at det kunne oppleves som skryt før jeg leste denne reaksjonen. Mulig jeg tenkte noe mer om dette, men det forsvant for meg... Synes det er fint med skryteinnlegg jeg Bra når folk har det godt. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Synes det er fint med skryteinnlegg jeg Bra når folk har det godt. Enig i det! Det er alltids nok surmuling. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Enig i det! Det er alltids nok surmuling. Sant :-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Jeg tror misnøyen ikke er over at innlegget er "feilplassert", men over at TS "skryter". Jeg tenkte ikke over at det kunne oppleves som skryt før jeg leste denne reaksjonen. Mulig jeg tenkte noe mer om dette, men det forsvant for meg... ''Jeg tror misnøyen ikke er over at innlegget er "feilplassert", men over at TS "skryter".'' Jeg oppfattet det som at problemet er at disse, for oss andre, ganske intetsigende innleggene legges på psykiatri. ''Jeg tenkte ikke over at det kunne oppleves som skryt før jeg leste denne reaksjonen.'' Jeg opplever dem heller ikke som skryt, mer som en slags dagboknotater på en måte. 0 Siter
Bella Dotte Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 ''Jeg tror misnøyen ikke er over at innlegget er "feilplassert", men over at TS "skryter".'' Jeg oppfattet det som at problemet er at disse, for oss andre, ganske intetsigende innleggene legges på psykiatri. ''Jeg tenkte ikke over at det kunne oppleves som skryt før jeg leste denne reaksjonen.'' Jeg opplever dem heller ikke som skryt, mer som en slags dagboknotater på en måte. Samme her, de er hyggelige, men ikke så "viktige" for andre, derfor syntes jeg det var rart at de ble referert til som skryt. Det var da den eneste løsningen jeg kunne komme fram til... 0 Siter
EnolaGay Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Helt ærlig, har dette noe i det hele tatt med psykiatri å gjøre? Jeg har sett på dette forumet i det siste, og det blir flere og flere innlegg som ikke handler om psykiatri i det hele tatt, for eksempel somatiske sykdommer og slike skryteinnlegg som du har skrevet. Det er jo klart at du er glad for det du har fått og vunnet, men som sagt dette er et psykiatriforum og ikke et skryteforum. Ikke det at jeg ikke unner deg premien eller er sjalu, men jeg blir litt forbannet når folk skriver her inne om ting som ikke har noe her å gjøre i det hele tatt. Altså hadde jeg vært webmaster, hadde jeg slettet alle slike innlegg, det må jo være slitsomt for psykiateren å lese innlegg på innlegg han ikke kan eller vil ta seg tid til å svare. Men til slutt vil jeg bare si, gratulerer med premien og vær så snill og ikke bruk dette forumet til å spamme ned skryteinnleggene dine. Øh.. jeg oppfatter helt glassklart at disse innleggene hører hjemme akkurat her jeg.. ;0P 0 Siter
Olav Femte Skrevet 15. mars 2013 Skrevet 15. mars 2013 Jeg er ikke grinete, jeg er bare ærlig;) Men, må du gjøre så mye ute av så liten ting ? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.