Gå til innhold

All grunn til å frykte fremvekst av Islam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nord og ned

46

• Sør

43

• ARK/ml

16

• flisa

14

Mest aktive i denne tråden

''Nei til menneskerettigheter.. *trist* – EnolaGay

''

Det er veldig trist, og det den artikkelen "glemmer" er at dette er noe de gjør sammen med de kristne.

Dette er noe de gjør sammen (Iran er også med), og den nye paven (som representerer ca 2/3 av verdens kristne) er faktisk enda mer ytterliggående enn Det Muslimske Brorskap.

Paven vil opprettholde forbudet mot skillsmisse, prevensjon og abort.

Med vennlig hilsen

For øvrig:

''Bare 13 prosent av innvandrerne som kommer til Norge er fra muslimske land. Forskere og kirkeledere kritiserer politikere som fortsatt snakker om en islamsk trussel og for lite om reelle problemer i andre innvandrergrupper.''

''– Jeg mener at man her må se at vi lever i en helt annen virkelighet enn det noen prøver å fortelle oss, sier Pavel Wiech ved Oslo katolske bispedømme.''

http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.10938576

Med vennlig hilsen

For øvrig:

''Bare 13 prosent av innvandrerne som kommer til Norge er fra muslimske land. Forskere og kirkeledere kritiserer politikere som fortsatt snakker om en islamsk trussel og for lite om reelle problemer i andre innvandrergrupper.''

''– Jeg mener at man her må se at vi lever i en helt annen virkelighet enn det noen prøver å fortelle oss, sier Pavel Wiech ved Oslo katolske bispedømme.''

Med vennlig hilsen

Ja måtte alle guder gå sammen og forby at en av dem får stempel som verst.

Amen.

Gjest hvordan da?

''

Det er veldig trist, og det den artikkelen "glemmer" er at dette er noe de gjør sammen med de kristne.

Dette er noe de gjør sammen (Iran er også med), og den nye paven (som representerer ca 2/3 av verdens kristne) er faktisk enda mer ytterliggående enn Det Muslimske Brorskap.

Med vennlig hilsen

''Dette er noe de gjør sammen (Iran er også med), og den nye paven (som representerer ca 2/3 av verdens kristne) er faktisk enda mer ytterliggående enn Det Muslimske Brorskap.

Paven vil opprettholde forbudet mot skillsmisse, prevensjon og abort.''

Hvordan gjør dette paven verre enn det muslimske brorskap? Listen i artikkelen viser jo at det muslimske brorskap er i mot akkurat det du ramser opp, i TILLEGG til veldig, veldig mye mer.

Annonse

''

Med vennlig hilsen

den nye paven er for prevensjon har jeg hørt - men ellers kan alle slike religiøse tullinger hoppe i havet.

Ja måtte alle guder gå sammen og forby at en av dem får stempel som verst.

Amen.

''Ja måtte alle guder gå sammen og forby at en av dem får stempel som verst.

Amen. – EnolaGay''

Ikke bare er det samme gud, men vi har langt større mulighet til å "gjøre noe" mot Vatikanets internasjonale innflytelse, enn vi har for å endre interne saker i Egypt og Iran, dessverre.

Veldig mange i disse gruppene har dessverre samme kvinnesyn som Mr "Bleifeit Merr", og jeg er helt enig med deg at det er et stort og alvorlig problem.

I USA har de også denne krigen mot kvinner - i en av statene som forsøker høyrefløyen å ha en lov som tvinger leger til å "informere" (les: lyve) til kvinner, og fortelle dem at abort forårsaker brystkreft.

Med vennlig hilsen

den nye paven er for prevensjon har jeg hørt - men ellers kan alle slike religiøse tullinger hoppe i havet.

''den nye paven er for prevensjon har jeg hørt - men ellers kan alle slike religiøse tullinger hoppe i havet. – flisa''

Den nye paven har uttalt at kvinners funksjon er å assistere menn. Jeg håper selvsagt at han gjør noe med prevensjonsforbudet. Det har drept hundretusenvis av mennesker.

Med vennlig hilsen

Annonse

Gjest Hulderen

''

Med vennlig hilsen

La nå denne tråden få lov til å være om Islam. Du trenger ikke å vri den over på Frans I.

Det viser at vi har all grunn til å fortsette å markere 8. mars og kjempe for kvinners rettigheter.

''Det viser at vi har all grunn til å fortsette å markere 8. mars og kjempe for kvinners rettigheter. – Hulderen''

Meget enig!

Det er langt igjen, bare se her: http://www.nrk.no/kultur-og-underholdning/1.10901596

Med vennlig hilsen

La nå denne tråden få lov til å være om Islam. Du trenger ikke å vri den over på Frans I.

''La nå denne tråden få lov til å være om Islam. Du trenger ikke å vri den over på Frans I. – Hulderen''

Er tråden bare enda en "la oss rakke ned på islam", eller en fornuftig diskusjon om kvinnehat?

Kvinnehat er overhodet ikke begrenset til deler av islam; det vokser og spirer i The Republican Party i USA, blant mange kristne, jøder, hinduer, osv.

Det er faktisk ikke lenge siden jeg skrev på DOL at 90% av religion ser ut til å handle om å regulere kvinners reproduktive rettigheter.

Med vennlig hilsen

Nord og ned

For øvrig:

Med vennlig hilsen

Og den gørr kjedelige virkelighetsforfalskningen din har hvilken interesse?

Tror du at folk ikke har egne øyne og ører?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...