Gå til innhold

All grunn til å frykte fremvekst av Islam

Anbefalte innlegg

Nord og ned

''Det er ganske morsomt at du fører nøyaktig logg over hva N&N til enhver tid skriver, og til stadighet diskuterer med andre hva han måtte skrive. Man å svare han direkte tørr du ikke... – uekte nick''

Haha! :-)

Jeg har lagret noen få, nettopp for å kunne vise til løgnene.

:-)

''Jeg har lagret noen få, nettopp for å kunne vise til løgnene.''

Hvilken type sopp er det som gir deg disse halusinasjonene? og hvilken type hjernesakde er det de gir som gjør at du frykter ubehagelige fakta om små og store ting så mye?

Fortsetter under...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Nord og ned

46

• Sør

43

• ARK/ml

16

• flisa

14

Mest aktive i denne tråden

Nord og ned

''Uheldig å trekke ut en halv setning av en helt avsnitt- og gjøre det til "sannhet". – sangsol

''

Verken setningslengde eller hvilken paragraf det står i kan brukes til å bortforklare det.

Du ba om en link, og du fikk den. Den viser akkurat det jeg påstod.

Med vennlig hilsen

''Du ba om en link, og du fikk den. Den viser akkurat det jeg påstod.''

Toskeskap. Det viser jo vitterlig noe helt annet enn det du påstår.

Selvsagt mener jeg ikke at kvinner har lavere moral enn menn på ale områder slik du prøver å ljuge til folk om. F.eks er langt flere menn enn kvinner kriminelle og har således som gruppe en lavere moral i forhold til lover og regler enn kvinner.

Når det kommer til misbruk av egenmeldinger er det derimot bevist at kvinner som gruppehar dårligere holdninger, eller moral om man vil, enn menn.

Synd for deg.

Nord og ned

''Og hva har disse kvinnelige netthaterne som blir hatet tilbake med Egypt å gjøre?''

Nok et forsøk på å flytte fokuset bort fra islam.

''Nok et forsøk på å flytte fokuset bort fra islam.''

Javisst. bare et par dager siden han prøvde å dra parallell mellom kvinner i muslimske Saudi-Arabia og kvinner i det katolske Spania, og insinuere at de er like undertrykt.

Mannen mangler all realitetsorientering.

Nord og ned

En interessant artikkel fra Daily News Egypt, hvis du følger med i den?

http://www.dailynewsegypt.com/2013/01/22/the-great-male-crisis-2/

Med vennlig hilsen

''En interessant artikkel fra Daily News Egypt, hvis du følger med i den?''

Og at det (foreløpig) finnes en liberal vestligsinnet avis i det islamistisk styrte og kaotiske Egypt sier liksom hva?

Nord og ned

Nei vil ikke si at N og N hater kvinner på grunn av den refleksjonen der. Men ellers enig med deg.

Religion er "skrevet" av menn for å holde sitt analfabete folk og i særdeleshet kvinner og barn - nede. Det er maktsjuke, ikke rart de skjelver av frykt over å miste en sånn makt. Tenk deg Vatikanet fullt av dansende kvinner i bikini! En befriende tanke. Skulle vært museum hele greia. "ikke samle skatter på jorden" og hele det der - - og vi går liksom på det. At man kan TRO at paven skal ha en sånn stilling i samfunnet er for meg en gåte.

''Nei vil ikke si at N og N hater kvinner på grunn av den refleksjonen der.''

Selvsagt ikke. Jeg _elsker_kvinner, herunder opptil flere bleikfeite merrer :-)

Kryr selvsagt av områder hvor menn som gruppe utviser lavere moral enn kvinner også, uansett hvor mye transepersonen Sør måtte mene at det ikke finnrs kjønnsulikheter på noe som helst område hvord et går i dissfavør av kvinner.

Annonse

''Jo, en person som skriver slike innlegg, og som gjentatte ganger insisterer på å omtale Erna Solberg som en "bleikhvit merr" er definitivt misogynist, dessverre.''

Min avsky mot Erna Solber grunnet de skitne jødeutsppilene hennes kan ikke sammenlignes med det bunnløse hat og den besettesle du har vist på DOL når det gjelder å sjikanere Siv Jensen i en årrekke og i et høyt tresifret antall innlegg.

Lagger man din egen syke definisjon til grunn er den eneste og mest ekstreme misogynisten her inne deg selv.

Jeg liker heller ikke Ernas utspill om den saken. Synd - for nå er jeg helt partiløs.

Kryr selvsagt av områder hvor menn som gruppe utviser lavere moral enn kvinner også, uansett hvor mye transepersonen Sør måtte mene at det ikke finnrs kjønnsulikheter på noe som helst område hvord et går i dissfavør av kvinner.

Siden du er her og krangler, kan du ikke like gjerne rette overskriften min i ALLE innleggene dine? ;oD

Glad jeg er ei bleikfeit merr :) men jeg har høy arbeidsmoral - nesten i overkant, så mulig jeg er kæll.

Nord og ned

Siden du er her og krangler, kan du ikke like gjerne rette overskriften min i ALLE innleggene dine? ;oD

''kan du ikke like gjerne rette overskriften min i ALLE innleggene dine?''

Gjett _en_ gang hvem som begynte med det, i håp om å skape forvirring...

Annonse

Nord og ned

Glad jeg er ei bleikfeit merr :) men jeg har høy arbeidsmoral - nesten i overkant, så mulig jeg er kæll.

''Glad jeg er ei bleikfeit merr :)''

Hehe samme her...bare hingst, en avdanket sådan..

''så mulig jeg er kæll.''

Nei, det ror jeg ikke Gubben syns :-)

Gjest togli

Jeg tenker heller at det er utrolig viktig å kjempe mot islamismen, for det er den som ødelegger for alle :(

Det leie er at islamismen ser ut til å øke når muslimer føler større motstand fra ikke-muslimer, så jeg savner at vi skiller mellom islamister og "vanlige muslimer".

Nord og ned

Jeg tenker heller at det er utrolig viktig å kjempe mot islamismen, for det er den som ødelegger for alle :(

Det leie er at islamismen ser ut til å øke når muslimer føler større motstand fra ikke-muslimer, så jeg savner at vi skiller mellom islamister og "vanlige muslimer".

''Det leie er at islamismen ser ut til å øke når muslimer føler større motstand fra ikke-muslimer, så jeg savner at vi skiller mellom islamister og "vanlige muslimer''

Du lever tydligvis fortsatt i en annen og parallell verden der ditt besøk i Egypt og hvor alle du møtte og snakket med var imot islamsimen fortsatt preger deg.

Sannheten er at islamsitene fikk 70% av stemmen i landet. La det synke inn: Det moderate flertallet eksisterer ikke...annet enn i fantasien din og enkelte andres.

Det er jo Islam som er fienden, ente de kaller seg sekulære eller fundamentalister. Det er muslimene som er Islams største offer -og især kvinnene.

Gjest togli

Det er jo Islam som er fienden, ente de kaller seg sekulære eller fundamentalister. Det er muslimene som er Islams største offer -og især kvinnene.

Bør man ikke heller kjempe for menneskerettigheter enn å kjempe imot en hel religion? Og hvordan vil du evt kjempe imot en religion for å "ødelegge" den?

''Det er jo Islam som er fienden, ente de kaller seg sekulære eller fundamentalister. Det er muslimene som er Islams største offer -og især kvinnene. – flisa''

Flisa,

Slikt er bare tåpelig - det er 1,5 milliarder mennesker, som er like intelligente som det du er. Jeg er totalt uenig med idéen om noen gud, men en slik krig mot muslimer/islam er like horribelt som det Stalin gjorde mot religiøse.

Utover det så er det jo oppsiktsvekkende at det er en ateist som må forsvare folks religionsfrihet.

Med vennlig hilsen

Nord og ned

''Det er jo Islam som er fienden, ente de kaller seg sekulære eller fundamentalister. Det er muslimene som er Islams største offer -og især kvinnene. – flisa''

Flisa,

Slikt er bare tåpelig - det er 1,5 milliarder mennesker, som er like intelligente som det du er. Jeg er totalt uenig med idéen om noen gud, men en slik krig mot muslimer/islam er like horribelt som det Stalin gjorde mot religiøse.

Utover det så er det jo oppsiktsvekkende at det er en ateist som må forsvare folks religionsfrihet.

Med vennlig hilsen

''Utover det så er det jo oppsiktsvekkende at det er en ateist som må forsvare folks religionsfrihet.''

Finnes vel knapt noen mer religiøs person enn deg på DOL, der du stadig babler om og om og om igjen at du er en slags profet som sitter her inne å bekjemper det onde og fremhever deg selv som en representant for det gode, uten gråtoner og uten noe i mellom.

Tankegangen er en tro kopi av den svart/hvite verdensanskuelsen som man finner i alle de tre abrahamittiske religionene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...