Nord og ned Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg er helt enig! Fruktbare diskusjoner ødelegges av skittkasting, null respekt etc... Det er utelukkende en eneste person som gikk øyeblikelig inn i denne tråden og sporet den av ved å ville bable om katolikker og alt mulig annet enn topic i stedet. Denne personen er ''tilfeldigvis'' den samme som du stadig gir gjødsel til ved ymse komplimenter. Tror du virkelig ikke skuespillet ditt har blitt observert? Så lenge sabotøren har fans av din type som direkte og indirekte oppfordrer til å holde på, bør du være den siste til å sitte her å bære deg over debattklimaet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457391 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARK/ml Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg er helt enig! Fruktbare diskusjoner ødelegges av skittkasting, null respekt etc... ''Jeg er helt enig! Fruktbare diskusjoner ødelegges av skittkasting, null respekt etc...'' Og hvem er det som alltid ødelegger ved å begynne og diskutere alt mulig annet? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Ja jeg reagerte først og fremst på egyptiske jenter og kvinners situasjon, og at det vil medføre at enda flere kvinner i enda flere muslimske land får det verre.. Men her inne er det slik at en viss en ødelegger alle tanker man har, denne gangen med "man kan ikke diskutere kvinners stilling i islam fordi katolikkene." Gleder meg til nytt oppsett..da får man full mulighet til ignore, ja? Et lite poeng: Jeg er trolig den eneste på DOL som faktisk har lagt ut linker (for noen år siden) til feministiske kvinnegrupper (i Pakistand, hvis jeg ikke tar feil). I stedet for bare å snakke om hvor "slemme" muslimer er, så kan man faktisk gjøre noe nyttig, og støtte de som jobber for menneskerettigheter, og kvinnersgrupper, i Pakistan. Å bare slenge dritt etter jøder/muslimer/romfolk er trakassering - det er ikke å "kjempe" for dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg tror du har et poeng, men ønsket om det skillet og utførelsen må komme fra muslimene selv. Noen få hever jo stemmen, og gjør det på en meget bra måte. Men de er få og små og gjerne fra Oslo... Det tror jeg ikke har så stor gjennomslagskraft i Egypt.. Problemet er nok at dette virker "enkelt" for oss, men vi må huske at vår forståelse av verden er så annerledes enn deres..... Vi har ytringsfrihet og kan si hva vi vil. De risikerer å bli drept om de sier sin mening. Hadde jeg vært egyptisk kvinne og mor, så hadde jeg trolig ikke våget å trosse islamistene. Jeg hadde ønsket å se mine barn vokse opp. Jeg mener det enkleste er å starte med oss selv..... Så lenge vi skjærer alle muslimer over en kam, så bidrar vi til å skape en større kløft mellom oss og dem - og moderate muslimer kan føle seg diskriminert og dermed føle for å kjempe imot diskrimineringen ved å velge islamistenes side. Dette kjenner jeg så godt fra tidligere tiders "døvemiljø"... Hørende ødela tegnspråket ved at de prøvde å endre det, evt ved at det ble forbudt å snakke tegnspråk - og døve ble fortalt at de var dumme og at de hørende visste best. Når døve etterhvert begynte å forstå hva som skjedde, så ble de "ultradøve". De protesterte mot alt det "hørende" sto for - nektet å bruke høreapparater, kritiserte de som opererte inn CI, "hatet" hørende osv. Jeg husker selv denne tiden - enkelte var verre enn andre Når døve endelig ble hørt, og vist respekt for sitt språk og sin kultur, så dannet det seg sakte men sikkert en bro mellom den hørende kulturen og døvekulturen - og idag vises døve stort sett bra respekt, og det er få som tror vi er dumme på bakgrunn av at vi er døve. Da har man heller ikke behov for å kjempe imot "de hørende", slik man hadde før. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARK/ml Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Du må ikke tro noen av tallene til N&N. Det er andre gang i denne tråden at jeg dokumenterer at han lyver:'' Hvem lyver liksom?? Det islamsitiske muslimske brorskap fikk 39% av stemmende, og det ennå mer ytterliggående salafistpartiet fikk 30%..er lik 69% ref. http://www.nrk.no/nyheter/verden/1.7921224 Du må være noe av det mest frekke og jævlige som har fått utlevert et tastatur. ALT du skriver er løgn. ''Du må være noe av det mest frekke og jævlige som har fått utlevert et tastatur. ALT du skriver er løgn.'' Han bør søke jobb i NRK. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457395 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Jeg er helt enig! Fruktbare diskusjoner ødelegges av skittkasting, null respekt etc...'' Og hvem er det som alltid ødelegger ved å begynne og diskutere alt mulig annet? Hun har svart på dette mange ganger før, og det er oppsumert: I hennes verden er det slik at hvis en enkelt person lager så mye kvalm at han/hun pådrar seg 99 personers vrede, så har alle hundre nøyaktig like mye skyld. Hun har i virkeligheten vært av de fremste som aktivt har holdt kværna og ødeleggelsene hans igang i åresvis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457396 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Du må ikke tro noen av tallene til N&N. Det er andre gang i denne tråden at jeg dokumenterer at han lyver:'' Når jeg skrev "islamistene" mente jeg mente jeg selvfølgelig parlamentsvalget. Her fikk islamistene i overkant av 70% av stemmene. ''Når jeg skrev "islamistene" mente jeg mente jeg selvfølgelig parlamentsvalget. Her fikk islamistene i overkant av 70% av stemmene. – ARK/ml'' Salafistene fikk 25%. At Det muslimske Brorskapet fikk så mange som de fikk skyldes at de var omtrent den eneste opposisjonen til Mubarrak, og derfor de eneste med en partiorganisasjon til å ha et valg. De fikk uttelling for å ha stått opp mot diktatoren, som samarbeidet med Vesten. Når Vesten tar parti med korrupte ledere, så er det klart at folk ser det. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Du må være noe av det mest frekke og jævlige som har fått utlevert et tastatur. ALT du skriver er løgn.'' Han bør søke jobb i NRK. God ide! Han og Jørstad- Henriksen kunne blitt et bra tospann i løgn og fjusk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457398 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Det er utelukkende en eneste person som gikk øyeblikelig inn i denne tråden og sporet den av ved å ville bable om katolikker og alt mulig annet enn topic i stedet. Denne personen er ''tilfeldigvis'' den samme som du stadig gir gjødsel til ved ymse komplimenter. Tror du virkelig ikke skuespillet ditt har blitt observert? Så lenge sabotøren har fans av din type som direkte og indirekte oppfordrer til å holde på, bør du være den siste til å sitte her å bære deg over debattklimaet. Jeg synes det er ganske utrolig at du ikke skjønner at jeg har mine egne meninger og at jeg debatterer på min egen måte. Jeg bryr meg ikke om hvem som står bak nicket, så lenge jeg er enig i en sak. Dessuten tror jeg nok jeg ser langt flere nyanser enn både deg og motparten. Det tror jeg de aller fleste her inne evner å se. Jeg er interessert i diskusjonen/debatten, og ønsker at den skal være saklig. Beklager at jeg ikke er verken din eller andres disippel her inne. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457399 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Jeg er helt enig! Fruktbare diskusjoner ødelegges av skittkasting, null respekt etc...'' Og hvem er det som alltid ødelegger ved å begynne og diskutere alt mulig annet? Hvorfor trenger jeg å nevne navn? Jeg synes begge ytterliggående debattanter ødelegger, og det har jeg sagt flere ganger før..... Begge parter vet hvem det gjelder... det er forøvrig ikke dette tråden handler om. Tråden handler verken om Sør eller NON, selv om det er like før den begynner å handle mest om de to... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457400 Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 16. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2013 Problemet er nok at dette virker "enkelt" for oss, men vi må huske at vår forståelse av verden er så annerledes enn deres..... Vi har ytringsfrihet og kan si hva vi vil. De risikerer å bli drept om de sier sin mening. Hadde jeg vært egyptisk kvinne og mor, så hadde jeg trolig ikke våget å trosse islamistene. Jeg hadde ønsket å se mine barn vokse opp. Jeg mener det enkleste er å starte med oss selv..... Så lenge vi skjærer alle muslimer over en kam, så bidrar vi til å skape en større kløft mellom oss og dem - og moderate muslimer kan føle seg diskriminert og dermed føle for å kjempe imot diskrimineringen ved å velge islamistenes side. Dette kjenner jeg så godt fra tidligere tiders "døvemiljø"... Hørende ødela tegnspråket ved at de prøvde å endre det, evt ved at det ble forbudt å snakke tegnspråk - og døve ble fortalt at de var dumme og at de hørende visste best. Når døve etterhvert begynte å forstå hva som skjedde, så ble de "ultradøve". De protesterte mot alt det "hørende" sto for - nektet å bruke høreapparater, kritiserte de som opererte inn CI, "hatet" hørende osv. Jeg husker selv denne tiden - enkelte var verre enn andre Når døve endelig ble hørt, og vist respekt for sitt språk og sin kultur, så dannet det seg sakte men sikkert en bro mellom den hørende kulturen og døvekulturen - og idag vises døve stort sett bra respekt, og det er få som tror vi er dumme på bakgrunn av at vi er døve. Da har man heller ikke behov for å kjempe imot "de hørende", slik man hadde før. Jeg er ikke enig. Vi hadde ikke ytringsfrihet den gang da vi heller. Kvinner har dødd og drevet terror for den stemmeretten vi har i dag. De har blitt fengslet, drevet sultestreik, mistet ungene sine, blitt sosialt utstøtt, banket og voldtatt. Stemmeretten og kvinners rettigheter kom ikke seilende på en fjøl fra snille menn i gode stillinger her på berget heller. Det spiller ingen rolle hva vi mener og gjør, eller hvordan vi ser på dem (islam/muslimer) Dette må komme fra dem selv, fra grasrota så og si. Det vi KAN gjøre er å støtte dem 100% når de går til "krig" og organiserer seg på tross av overgrepene. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457401 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Når jeg skrev "islamistene" mente jeg mente jeg selvfølgelig parlamentsvalget. Her fikk islamistene i overkant av 70% av stemmene. – ARK/ml'' Salafistene fikk 25%. At Det muslimske Brorskapet fikk så mange som de fikk skyldes at de var omtrent den eneste opposisjonen til Mubarrak, og derfor de eneste med en partiorganisasjon til å ha et valg. De fikk uttelling for å ha stått opp mot diktatoren, som samarbeidet med Vesten. Når Vesten tar parti med korrupte ledere, så er det klart at folk ser det. Så nå er du altså ute med patetiske unnskyldninger og forståelse for hvorfor egypterne er en ansamling politiske ekstremister. Ventet bare på at du skulle ta skrittet fullt ut. Horfor dette skuspillet? Hvorfor ikke innrøme at du selv er en Mullah? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457402 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest togli Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg er ikke enig. Vi hadde ikke ytringsfrihet den gang da vi heller. Kvinner har dødd og drevet terror for den stemmeretten vi har i dag. De har blitt fengslet, drevet sultestreik, mistet ungene sine, blitt sosialt utstøtt, banket og voldtatt. Stemmeretten og kvinners rettigheter kom ikke seilende på en fjøl fra snille menn i gode stillinger her på berget heller. Det spiller ingen rolle hva vi mener og gjør, eller hvordan vi ser på dem (islam/muslimer) Dette må komme fra dem selv, fra grasrota så og si. Det vi KAN gjøre er å støtte dem 100% når de går til "krig" og organiserer seg på tross av overgrepene. Men tror du ikke det er større sjanse for at vi hjelper dem å vinne denne "krigen" dersom vi ikke bidrar til å skape flere islamister? Det er vel ingen tvil om at vi skaper mer islamisme ved å kritisere dem alle som om de tilhører en ensartet gruppe? Ren logikk mener nå jeg 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Problemet er nok at dette virker "enkelt" for oss, men vi må huske at vår forståelse av verden er så annerledes enn deres..... Vi har ytringsfrihet og kan si hva vi vil. De risikerer å bli drept om de sier sin mening. Hadde jeg vært egyptisk kvinne og mor, så hadde jeg trolig ikke våget å trosse islamistene. Jeg hadde ønsket å se mine barn vokse opp. Jeg mener det enkleste er å starte med oss selv..... Så lenge vi skjærer alle muslimer over en kam, så bidrar vi til å skape en større kløft mellom oss og dem - og moderate muslimer kan føle seg diskriminert og dermed føle for å kjempe imot diskrimineringen ved å velge islamistenes side. Dette kjenner jeg så godt fra tidligere tiders "døvemiljø"... Hørende ødela tegnspråket ved at de prøvde å endre det, evt ved at det ble forbudt å snakke tegnspråk - og døve ble fortalt at de var dumme og at de hørende visste best. Når døve etterhvert begynte å forstå hva som skjedde, så ble de "ultradøve". De protesterte mot alt det "hørende" sto for - nektet å bruke høreapparater, kritiserte de som opererte inn CI, "hatet" hørende osv. Jeg husker selv denne tiden - enkelte var verre enn andre Når døve endelig ble hørt, og vist respekt for sitt språk og sin kultur, så dannet det seg sakte men sikkert en bro mellom den hørende kulturen og døvekulturen - og idag vises døve stort sett bra respekt, og det er få som tror vi er dumme på bakgrunn av at vi er døve. Da har man heller ikke behov for å kjempe imot "de hørende", slik man hadde før. Meget godt beskrevet! Man må huske historien i Egypt - en gjennomkorrupt Mubarrak hadde makten i veldig mange år, og det er klart at "den siden" ikke vil komme på topp politisk på mange år. Han ble sett på som "representerer Vesten", og "Vesten" har derfor et heller dårlig rykte... Det muslimske Brorskap, derimot, var nesten den eneste opposisjonen under Mubarrak, så derfor hadde de en organisasjon allerede. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457405 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Hvorfor trenger jeg å nevne navn? Jeg synes begge ytterliggående debattanter ødelegger, og det har jeg sagt flere ganger før..... Begge parter vet hvem det gjelder... det er forøvrig ikke dette tråden handler om. Tråden handler verken om Sør eller NON, selv om det er like før den begynner å handle mest om de to... ''Hvorfor trenger jeg å nevne navn? Jeg synes begge ytterliggående debattanter ødelegger, og det har jeg sagt flere ganger før.....'' Nettopp, der kom det åndsforlatte sludderet igjen. ALLE er like gode, blablablabla. Du mener altså i fullt alvor at det høye tresifrede antall mennesker som psykopaten Sør har forulempet, trakkasert, mobbet, latterliggjort og hånet rundt alle mulige tema i en årrekke er nøyaktig like som ham selv?? Dette dreier seg jo ikke bare om tråder rundt islamisme og innvandring hvor jeg deltar, men like mye om kristendom, alternativ medisin, vaksinering, hundehold, og til og med bunadsbruk bare for å ha nevnt noe. Uasett tema er det samme hersketeknik og nedlatenhet mot meningsmotstandere. Igjen: Du er ved tåpelige innlegg som det refererte en aktiv bidragsyter til at det er som det er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Når jeg skrev "islamistene" mente jeg mente jeg selvfølgelig parlamentsvalget. Her fikk islamistene i overkant av 70% av stemmene. – ARK/ml'' Salafistene fikk 25%. At Det muslimske Brorskapet fikk så mange som de fikk skyldes at de var omtrent den eneste opposisjonen til Mubarrak, og derfor de eneste med en partiorganisasjon til å ha et valg. De fikk uttelling for å ha stått opp mot diktatoren, som samarbeidet med Vesten. Når Vesten tar parti med korrupte ledere, så er det klart at folk ser det. ''Salafistene fikk 25%.'' Og årsaken til at du nevner dette er for å renvaske det islamske brorskap og utdefinere dem som islamistiske ekstremister bare fordi det fantes et ennå værre alternativ? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457408 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 Jeg er ikke enig. Vi hadde ikke ytringsfrihet den gang da vi heller. Kvinner har dødd og drevet terror for den stemmeretten vi har i dag. De har blitt fengslet, drevet sultestreik, mistet ungene sine, blitt sosialt utstøtt, banket og voldtatt. Stemmeretten og kvinners rettigheter kom ikke seilende på en fjøl fra snille menn i gode stillinger her på berget heller. Det spiller ingen rolle hva vi mener og gjør, eller hvordan vi ser på dem (islam/muslimer) Dette må komme fra dem selv, fra grasrota så og si. Det vi KAN gjøre er å støtte dem 100% når de går til "krig" og organiserer seg på tross av overgrepene. ''Det spiller ingen rolle hva vi mener og gjør, eller hvordan vi ser på dem (islam/muslimer) Dette må komme fra dem selv, fra grasrota så og si. Det vi KAN gjøre er å støtte dem 100% når de går til "krig" og organiserer seg på tross av overgrepene. – EnolaGay'' Men problemet er at "vi" ("Vesten") støttet Mubarrak, og ga derfor "Vestlig tankegods" et heller frynset rykte. Det gjør at idéer som gjerne oppfattes som "vestlige" gjerne får et (ufortjent) dårlig rykte. Det vil bli likestilling i Egypt. Det er feministgrupper som jobber for det hver eneste dag. Med vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ARK/ml Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Det spiller ingen rolle hva vi mener og gjør, eller hvordan vi ser på dem (islam/muslimer) Dette må komme fra dem selv, fra grasrota så og si. Det vi KAN gjøre er å støtte dem 100% når de går til "krig" og organiserer seg på tross av overgrepene. – EnolaGay'' Men problemet er at "vi" ("Vesten") støttet Mubarrak, og ga derfor "Vestlig tankegods" et heller frynset rykte. Det gjør at idéer som gjerne oppfattes som "vestlige" gjerne får et (ufortjent) dårlig rykte. Det vil bli likestilling i Egypt. Det er feministgrupper som jobber for det hver eneste dag. Med vennlig hilsen ''Det vil bli likestilling i Egypt.'' Ja, når islam er kastet på døren. Vil vel skje omtrent samtidig som helvete fryser over. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457411 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nord og ned Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Det spiller ingen rolle hva vi mener og gjør, eller hvordan vi ser på dem (islam/muslimer) Dette må komme fra dem selv, fra grasrota så og si. Det vi KAN gjøre er å støtte dem 100% når de går til "krig" og organiserer seg på tross av overgrepene. – EnolaGay'' Men problemet er at "vi" ("Vesten") støttet Mubarrak, og ga derfor "Vestlig tankegods" et heller frynset rykte. Det gjør at idéer som gjerne oppfattes som "vestlige" gjerne får et (ufortjent) dårlig rykte. Det vil bli likestilling i Egypt. Det er feministgrupper som jobber for det hver eneste dag. Med vennlig hilsen ''Det vil bli likestilling i Egypt. Det er feministgrupper som jobber for det hver eneste dag.'' Ja selvsagt... Artikkelen i åpningsinnlegget tyder jo virkelig på det. Og den neste presidenten vil være en alien fra Andromedatåken. Hvorfor glemte du å nevne den hallusinasjonen også? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457412 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sør Skrevet 16. mars 2013 Del Skrevet 16. mars 2013 ''Det vil bli likestilling i Egypt.'' Ja, når islam er kastet på døren. Vil vel skje omtrent samtidig som helvete fryser over. ''Ja, når islam er kastet på døren. Vil vel skje omtrent samtidig som helvete fryser over. – ARK/ml'' Nuvel, som for andre religioner, altså. Jeg har vært ateist i årevis, så velkommen etter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/389614-all-grunn-til-%C3%A5-frykte-fremvekst-av-islam/page/7/#findComment-3457415 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.