Gå til innhold

på grunn av påsken utsettes forkjøpsretthelvetet

Anbefalte innlegg

Vi vet ikke om vi får leiligheten før den 11.april!!!! Det er så en har lyst å ringe en anestesisykepleier og be om å bli bedøvd fram til den den datoen. Jeg er så dårlig på å vente!!!! Kjenner det koker i meg av utålmodighet og frustrasjon. VI VIL HA AKKURAT DEN!!!

PUH! godt å få det ut.

Fortsetter under...

Det var uanstendig lenge. Dere blir jo låst i over en mnd. Er virkelig det lov? Hva sto det i prospektet?

Noterer meg at om jeg byr på en borettslagsbolig skal jeg presisere i budet hvor lenge jeg er villig til å vente på at noen evt skal tiltre budet.

Tror faktisk jeg sjekket om det var mulig å fratre budet når de surrer slik.

mvh

Annonse

Gjest Hulderen

Enig med Pielill, det er ille at dere blir bundet opp så lenge. Dere får jo da ikke mulighet til å by på andre leiligheter i mellomtiden. Det kan da ikke være riktig å ta så mye hensyn til sendrektige forkjøpsrettpersoner. De har visst om leiligheten fra den ble lagt ut, og har hatt ikelig med tid til å fatte interesse.

Som Pirlill nevner, undersøk om dere kan trekke dere, så skal du se de får opp farten.

Det var uanstendig lenge. Dere blir jo låst i over en mnd. Er virkelig det lov? Hva sto det i prospektet?

Noterer meg at om jeg byr på en borettslagsbolig skal jeg presisere i budet hvor lenge jeg er villig til å vente på at noen evt skal tiltre budet.

Tror faktisk jeg sjekket om det var mulig å fratre budet når de surrer slik.

mvh

Man kan skjønne ting som blir utsatt til etter påske hvis det hadde vært starten på påskeferie _nå_.... Og 11. april - det er jo over en uke _etter_ påske. Høres underlig ut.

Man kan skjønne ting som blir utsatt til etter påske hvis det hadde vært starten på påskeferie _nå_.... Og 11. april - det er jo over en uke _etter_ påske. Høres underlig ut.

Enig.

Ville som sagt finlest prospektet og protestert. Dette blir mer enn en mnd. Også målt i virkedager.

mvh

Enig.

Ville som sagt finlest prospektet og protestert. Dette blir mer enn en mnd. Også målt i virkedager.

mvh

Neida - det blir egentlig bare en uke . . for budet skal ikke aksepteres før på onsdag 20 (avtalt mellom selger og oss -da har de bodd der 1 år - skatt etc. ) så det er greit -men vi trodde de skulle rekke å sende inn før påske til BBL - det gjør de ikke, da måtte vi ha sendt inn den 18. og det går ikke, så hele sulamitten må vente til over påske. En måned hadde vært galskap, enig, da hadde jeg ikke giddet. :) Trekker oss ikke - vi VIL ha akkurat den! :)

Enig med Pielill, det er ille at dere blir bundet opp så lenge. Dere får jo da ikke mulighet til å by på andre leiligheter i mellomtiden. Det kan da ikke være riktig å ta så mye hensyn til sendrektige forkjøpsrettpersoner. De har visst om leiligheten fra den ble lagt ut, og har hatt ikelig med tid til å fatte interesse.

Som Pirlill nevner, undersøk om dere kan trekke dere, så skal du se de får opp farten.

Se mitt svar til PieLill, så ille var det ikke - det er bare uka som de får som er flyttet til etter påske i stedet for før. Ja, det er sant - det hindrer oss jo fra å by på andre leiligheter. Heldigvis skal vi ikke ut av huset før den 14.juni, så vi har jo litt tid enda - men det er så kjeeeeeedelig å ikke vite!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...