Gå til innhold

vakum i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest Zippity
Skrevet

Noen her som har følt at det er vakum i hodet?

Hva er det?

Er så rar i hodet i dag og sliten, veldig press i hodet. vakum.

Skrevet

Kanskje høyt blodtrykk. Har det samme. Skal til fastlegen å sjekke det om 2 uker.

Gjest Zippity
Skrevet

Kanskje høyt blodtrykk. Har det samme. Skal til fastlegen å sjekke det om 2 uker.

Uff, det har jeg ikke tenkt på. Mulig det er noe med blodtrykket da. Skummelt, skal til lege om noen uker. Best å utelukke alt, men det må være noe galt.

Skrevet

Uff, det har jeg ikke tenkt på. Mulig det er noe med blodtrykket da. Skummelt, skal til lege om noen uker. Best å utelukke alt, men det må være noe galt.

Bare sjekk blodtrykket :-)

Gjest Zippity
Skrevet

Bare sjekk blodtrykket :-)

Ja skal gjøre det :)

Må være noe fysisk det her, blir bare så sliten psykisk av det. Men det gjør man vel av fysiske ting.

Skrevet

Ja skal gjøre det :)

Må være noe fysisk det her, blir bare så sliten psykisk av det. Men det gjør man vel av fysiske ting.

Ikke ha helse-angst :-)

Gjest Zippity
Skrevet

Ikke ha helse-angst :-)

Får det av dette tullet her, har både det ene og det andre nå. Og alt er dødelig :-0

Skrevet

Får det av dette tullet her, har både det ene og det andre nå. Og alt er dødelig :-0

Nei - nei.....slapp av.

pådolikveld
Skrevet

jeg er "vakum" i hodet alltid, og jeg har fibromyalgi. jeg har også lavt blodtrykk, vet ikke om det er en forbindelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...