Gå til innhold

Ville du flyttet?

Anbefalte innlegg

Gjest freppedama

''Siden du åpenbart sitter og loggfører hva Nord og Ned skriver, har han brukt det om andre kvinner? – freppedama''

Jeg holder ikke styr på hvem han bruker det om. Én er for mange.

Andre kvinner (og formodentlig også Erna Solberg) har jo "lavere moral" enn menn, i følge ham, så det er klart hva han mener om kvinner, selv om han nå i etterkant fossror for å komme seg ut av det.

''Jeg holder ikke styr på hvem han bruker det om. ''

Hadde han brukt det flere ganger hadde du garantert hatt det loggført.

''Én er for mange.''

Det gir ingen grunn til å kalle det "kvinnehat".

Fortsetter under...

• Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

43

• flisa

26

• Nord og ned

18

• fineline

12

Mest aktive i denne tråden

''Én er for mange.''

Er "freppedama" enig med ham i at det er OK å omtale Erna Solberg som "ei bleikfeit merr"? Er det offisiell Frp-politikk?

Er du enig med ham i at kvinner har lavere moral enn menn?

Nord og ned

''Én er for mange.''

'Hadde han brukt det flere ganger hadde du garantert hatt det loggført.''

Selvsagt. Fyren har tydligvis en egen database på sine Pc-er for N&N, men skryter allikevel rett som det er av hvor flink han er til å ignorere N&N.

Ufrivillig komisk:-)

Nord og ned

Er "freppedama" enig med ham i at det er OK å omtale Erna Solberg som "ei bleikfeit merr"? Er det offisiell Frp-politikk?

''Er du enig med ham i at kvinner har lavere moral enn menn?''

Du glemte å spørre om hun er enig i at N&N mener at du er en hyggelig og høflig person med gode sosiale antenner.

Det er jo nøyaktig like lite sant.

Gjest freppedama

''Er "freppedama" enig med ham i at det er OK å omtale Erna Solberg som "ei bleikfeit merr"?''

Jeg ville ikke gjort det.

''Er det offisiell Frp-politikk?''

Du får sjekke partiprogrammet.

''Er du enig med ham i at kvinner har lavere moral enn menn?''''

Det har han aldri sagt så vidt jeg vet.

Gjest havelar

Å SE damer i niqab og menn med helskjegg hadde ikke plaget meg det minste, men jeg bor ikke der du bor (hvorfor plager niqb-damene deg? Mennene kan man kanskje bli smånervøs for hvis du er dame selv, eller homo, eller syns de virker "utrygge", men niqab-damer? ikke er de mange, og de virker like skumle som spøkelset Laban på meg) De må vel plage deg med noe mer enn å være der, for at det har blitt et problem som gjør at du ønsker å flytte? Jeg hadde ikke flyttet hvis jeg ellers trivdes, og det kun var synet av fremmedkulturelle jeg ikke likte. Men hvis du vil flytte, så flytt. Det spiller da ingen rolle hva vi andre skulle mene om det. Men jeg ville ventet til jeg kunne flytte TIL et sted jeg virkelig ville bo og visste jeg ville trives, ikke bare flyttet til det første og beste andre sted fordi jeg flytta FRA noe.

Annonse

Gjest freppedama

'Hadde han brukt det flere ganger hadde du garantert hatt det loggført.''

Selvsagt. Fyren har tydligvis en egen database på sine Pc-er for N&N, men skryter allikevel rett som det er av hvor flink han er til å ignorere N&N.

Ufrivillig komisk:-)

''

Ufrivillig komisk:-)''

Vel, stillingen som DOL-narr forplikter.

''Er "freppedama" enig med ham i at det er OK å omtale Erna Solberg som "ei bleikfeit merr"?''

''Det har han aldri sagt så vidt jeg vet. – freppedama''

Så morsomt at du er i fornektelse, sammen med ham.

Det er dokumentert i tråden for et par dager siden, selv om han i etterkant forsøker å benekte det som står skrevet (og fremdeles står der) svart på hvitt.

Å SE damer i niqab og menn med helskjegg hadde ikke plaget meg det minste, men jeg bor ikke der du bor (hvorfor plager niqb-damene deg? Mennene kan man kanskje bli smånervøs for hvis du er dame selv, eller homo, eller syns de virker "utrygge", men niqab-damer? ikke er de mange, og de virker like skumle som spøkelset Laban på meg) De må vel plage deg med noe mer enn å være der, for at det har blitt et problem som gjør at du ønsker å flytte? Jeg hadde ikke flyttet hvis jeg ellers trivdes, og det kun var synet av fremmedkulturelle jeg ikke likte. Men hvis du vil flytte, så flytt. Det spiller da ingen rolle hva vi andre skulle mene om det. Men jeg ville ventet til jeg kunne flytte TIL et sted jeg virkelig ville bo og visste jeg ville trives, ikke bare flyttet til det første og beste andre sted fordi jeg flytta FRA noe.

Mange gode tanker!

Med vennlig hilsen

Nord og ned

Du finner det samme sinnsyke gnålet og tøvet i denne tråden:

http://www.doktoronline.no/forum3/bin/gotomsg.wa2?MessageId=4880167

Tilbakevist av alt og alle, og erklært som reint sitatfusk og løgn.

I håp om at ikke alle fikk det med seg, resirkulerer han sin egen møkk i nye tråder.

Gjest internasjonal nordmann

Jeg var i akkurat samme situasjon som deg, og jeg valgte å flytte. Jeg liker at det er også innvandrere i området, men ikke så mange at jeg føler at jeg bor utenlands.

Dessverre flyttet jeg til et område hvor det (etter mitt syn) er nesten ingen innvandrere. Det liker jeg ikke så godt heller, jeg liker at det er mer sammensatt, så jeg angrer at jeg ikke fant et sted der det var litt mer midt i mellom.

Ja, jeg regner med at webmaster ser det. Det er iallefall svært grovt det han kommer med. Total mangel på empati, bøllette oppførsel.

Å bli møtt med rasismebeskyldninger fordi man tviler på om man vil bo i ett område av oslo, som blir mere og mere fremmedartet, det er ett slag under belte... Og en forsøpling av debatten.

En annen påpekte att det er få med niqab, jo det stemmer, men det er en del av det. Og det er ikke noe særlig. De fleste muslimer er selvfølgelig ålreite folk.

Jeg er enig med deg i at det er dårlig debatt å stemple folk som rasister fordi om de har et annet syn enn Sør.

Jeg bor på Grønland og der er det et mangfold som jeg trives med. Jeg ser ikke noe galt eller riktig i at jeg flyttet hit fra et område hvor jeg følte at jeg ikke hadde noe felles med naboene. Hvor alle var 'norske', hvor jeg ikke kunne vaske på søndager, hvor 'alle' gikk turer med hunden sin, hvor det var viktig at skoene var usynlige og at blomsterkassene snudde i øst istedenfor vest.

Derfor synes jeg du kan flytte, men jeg forstår ikke at du plages av damer i niqab.

Du sier det veldig forståelig, at det handler om å bo et sted der man føler at man har noe til felles med naboene. Like barn leker best.

Annonse

Jeg er enig med deg i at det er dårlig debatt å stemple folk som rasister fordi om de har et annet syn enn Sør.

''Jeg er enig med deg i at det er dårlig debatt å stemple folk som rasister fordi om de har et annet syn enn Sør. – ekte nick''

Det er jeg også enig i, og derfor gjør jeg det ikke. :-)

Med vennlig hilsen

Gjest Kayia

Du får klage til webmaster, så kanskje han blir kastet ut. Det er ikke første gang i såfall.

Tvilsomt. Webmaster har aldri brydd seg om atferden og debattstilen til disse brukerne. Enkelte brukere har blitt møtt med nulltoleranse og har fått refs, tilsnakk og utestengelse på ting jeg ikke har reagert på, mens disse kverulantene har av en eller annen grunn aldri fått særlig tilsnakk. (Mis)Tanken om litt samrøre i dols innerste krets har slått meg mer enn én gang, for å si det sånn....

Hun bagatelliserte ikke jødeutryddelsen - hun gjorde narr av noe du hadde skrevet...

teskje...

''Hun bagatelliserte ikke jødeutryddelsen - hun gjorde narr av noe du hadde skrevet...

teskje... – MayIynn''

Her er det ikke jeg som trenger teskje:

Hvor skrev jeg det hun påstår?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...