Gå til innhold

Ville du flyttet?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

43

• flisa

26

• Nord og ned

18

• fineline

12

Mest aktive i denne tråden

Typisk å starte et innlegg med; Jeg er ikke rasist altså, men.....

Hvis du mener det så ser jeg ingen grunn til å flytte.

''Typisk å starte et innlegg med; Jeg er ikke rasist altså, men.....

Hvis du mener det så ser jeg ingen grunn til å flytte. – trollemor;o)''

Jammen, de kler seg rart, også spiser det utenlandsk mat, som pizza og taco!

;-)

Med vennlig hilsen

Jeg hadde trolig flytta, men jeg hadde heller ikke villet bo i et snobbeområde fullt av bortskjemte rikmannsunger :P

Det hadde ikke gjort meg noe at det bodde masse muslimer rundt meg, men jeg hadde vært engstelig for at boligprisene skulle gått ned - av den grunn ville jeg flytta.

''Det hadde ikke gjort meg noe at det bodde masse muslimer rundt meg, men jeg hadde vært engstelig for at boligprisene skulle gått ned - av den grunn ville jeg flytta. – togli

''

Akkurat den forstod jeg ikke. Boligprisene der øker, blant annet fordi det er massive investeringer i området (vi snakker milliarder).

Prisene er nok lave nå, men akkurat som Grünerløkka og Grønland, så vil disse områdene også øke i verdi ettersom det er stor etterspørsel for boliger i dette området.

Hvis man ønsker prisoppgang så bør man jo nettopp kjøpe på steder som allerede har et "dårlig rykte", men som har god plassering, og hvor det investeres.

Omvendt, steder med meget høy pris kan kanskje ikke øke stort mer, fordi ryktet allerede er bra.

Med vennlig hilsen

trollemor;o)

;-)

Med vennlig hilsen

ja litt ekkelt det..

Louis Cyphre

''Hva tenker du om det jeg skriver? – Nemlig Hemlig''

At det er akkurat det samme som jeg hørte fra hvite i Sør Afrika da svarte mennesker flyttet inn i deres nabolag.

At det er akkurat det samme som man hørte i Oslo på 70-tallet, da nordlendinger flyttet til nabolag i Oslo.

At så lenge du velger å flytte fordi det er mennesker med mørk hud i nabolaget, så mister du all rett til å klage over at "nordmenn er i mindretall", ettersom nettopp DU er en av årsakene til at de blir i mindretall.

Å bruke noen kvinner i niqab som unnskyldning faller på sin egen urimelighet - det kan da umulig plage deg på noen som helst vis? Hva gjør de? Løper etter deg?

Gratulerer med å ha ødelagt nok en tråd. Her er et godt råd når du har sagt ditt:

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4881041

Louis Cyphre

;-)

Med vennlig hilsen

''Jammen, de kler seg rart, også spiser det utenlandsk mat, som pizza og taco!''

Først personangrep, nå utdriting av andre, kan du synke dypere nå?

Annonse

Gratulerer med å ha ødelagt nok en tråd. Her er et godt råd når du har sagt ditt:

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4881041

''Gratulerer med å ha ødelagt nok en tråd. Her er et godt råd når du har sagt ditt:

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4881041 – Louis Cyphre''

Ja, det er så dumt når ikke alle er enige om at jøder/muslimer/kvinner/romfolk er slemme.

I Nord-Korea, som du åpenbart elsker, ville selvsagt ingen ødelagt noen tråder ved å være uenige.

Fy og fy!

Louis Cyphre

''Gratulerer med å ha ødelagt nok en tråd. Her er et godt råd når du har sagt ditt:

http://doktoronline.no/forum3/bin/show.wa2?MessageId=4881041 – Louis Cyphre''

Ja, det er så dumt når ikke alle er enige om at jøder/muslimer/kvinner/romfolk er slemme.

I Nord-Korea, som du åpenbart elsker, ville selvsagt ingen ødelagt noen tråder ved å være uenige.

Fy og fy!

Hør på NHD du. Det er ikke nødvendig å gnåle i det uendelige når du har sagt ditt.

Gjest togli

''Det hadde ikke gjort meg noe at det bodde masse muslimer rundt meg, men jeg hadde vært engstelig for at boligprisene skulle gått ned - av den grunn ville jeg flytta. – togli

''

Akkurat den forstod jeg ikke. Boligprisene der øker, blant annet fordi det er massive investeringer i området (vi snakker milliarder).

Prisene er nok lave nå, men akkurat som Grünerløkka og Grønland, så vil disse områdene også øke i verdi ettersom det er stor etterspørsel for boliger i dette området.

Hvis man ønsker prisoppgang så bør man jo nettopp kjøpe på steder som allerede har et "dårlig rykte", men som har god plassering, og hvor det investeres.

Omvendt, steder med meget høy pris kan kanskje ikke øke stort mer, fordi ryktet allerede er bra.

Med vennlig hilsen

Ok, det er godt mulig - sikkert andre tider i Oslo idag enn det var den gangen jeg bodde der :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...