Gå til innhold

Billig vaskepulver/oppvaskmaskinpulver?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har prøvd både Sun, Finish, Albi og enda et billigmerke til oppvaskmaskina og helt ærlig - jeg ser ikke forskjell...

Når det kommer til klesvask er det mer lukta det kommer an på synes jeg, noen lukter slett ikke godt, men jeg vet ikke helt om det faktisk er de stooore forskjellene der lenger. Omo vant en eller annen test for noen få år siden vet jeg.

Vi har prøvd endel forskjellig i oppvaskmaskina, men endt opp med Yes. Blir så fint og reint, så.

Når det gjelder vaskemaskinspulver, går det på Blenda Sensitive pga allergi.

Bruker du da den "dyre" Yes'en (den som er hvit og blå og grønn eller noe) eller den gule billige?

Jeg har prøvd begge, og vet ikke om jeg ser allverdens forskjell.... Mulig jeg ser litt forskjell på selve maskina, men ikke på oppvasken....

Annonse

• 2 uker senere...

Bruker du da den "dyre" Yes'en (den som er hvit og blå og grønn eller noe) eller den gule billige?

Jeg har prøvd begge, og vet ikke om jeg ser allverdens forskjell.... Mulig jeg ser litt forskjell på selve maskina, men ikke på oppvasken....

Bruker den med fargene, ja.

Mannen fant den visst på tilbud for ei stund sida, og nå har vi oppvaskpulver i lang tid. :-D Kjekt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...