Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Hulderen
Skrevet

Enig, det er alt for høyt oppe.

Men jeg kan ikke huske å ha sett tilsvarende hos noen.

Skrevet

Enig, det er alt for høyt oppe.

Men jeg kan ikke huske å ha sett tilsvarende hos noen.

Min ekssvigerinne hang til og med bildene inntil dørlista -for da visste hun at de hang rett...

Skrevet

Nei meg og. Det der så slitsomt ut. Men interessant grønnfarge på veggene, jeg likte den faktisk.

Skrevet

Jeg hadde fått kink i nakken skulle jeg stått så nære at jeg hadde sjans til å se motivet i bildet. Hva er vitsen med å henge det helt oppunder taket?

Skrevet

Nei meg og. Det der så slitsomt ut. Men interessant grønnfarge på veggene, jeg likte den faktisk.

Enig!

Gjest togli
Skrevet

Bilder skal henge i synshøyde når man står! Trodde det bare var hos gamle folk man så bilder oppe ved taket :P

Selve rommet på bildet var lekkert mht farger og interiør.. synd bildet ødelegger kun pga hvordan det henger ....

Skrevet

Jeg synes denne stuen er utradisjonell og fin.

Skrevet

Det til venstre hang altfor lavt, det til høyre hang altfor høyt.

De fleste henger vel bildene i synshøyde?

trollemor;o)
Skrevet

enig, men det var ikke bare bildet jeg fikk fnatt av der...

Skrevet

enig, men det var ikke bare bildet jeg fikk fnatt av der...

Hva ellers var galt med stua på det bildet?

Skrevet

Jeg synes denne stuen er utradisjonell og fin.

Ja - jeg likte alt annet :)

trollemor;o)
Skrevet

Hva ellers var galt med stua på det bildet?

Jeg likte ikke stilen....smaken er som baken vet du ;-)

Skrevet

Jeg likte ikke stilen....smaken er som baken vet du ;-)

Javisst, jeg synes stuen var elegant, lekker og tidløs, men jeg ville ikke hatt den sånn. :o)

trollemor;o)
Skrevet

Javisst, jeg synes stuen var elegant, lekker og tidløs, men jeg ville ikke hatt den sånn. :o)

Elegant er et ord jeg absolutt ikke vil brukt om den stua der...

Jeg syns det ser gammelmodig ut. Kanskje er det fargen på veggen som gjør det, eller de gamle stolene rundt det stygge spisebordet, eller bare det sammensuriumet av alt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...