Gå til innhold

NHD spesilet utseende

Anbefalte innlegg

Gjest nickkick
Skrevet

( Kanskje dette ikke hører til i psykiatriforumet, men siden jeg har både psykoser og epilepsi så kan det være en sammenheng her ).

Jeg sliter med utseende mitt, men tenker at det kanskje har med mitt syndrom å gjøre. Ligner resten av JME gjengen på meg? :)

jeg har psykoser og juvenil myoklon epilepsi. Jeg hørte en gang noen si nettopp det til meg, at man noen ganger kan se hvis en person har epilepsi. Jeg har jo ikke så lyst å gå rundt å se ut som det, men hadde vært interessant å vite det. Jeg føler jeg ser annerledes ut og det plager meg litt.

Er det også vanlig med psykoser hos oss med JME?, jeg spør her siden epilepsi og psykiatri ofte henger sammen.

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

1. Jeg har verken lest eller ført at personer med epilepsi har et bestemt "epilepsiutseende".

2. I litteraturen angis ikke noen sammenheng mellom denne formen for epilepsi ig psykoser.

Gjest karmen2
Skrevet

Det er INGEN med epilepsi som har et spesielt utseende. Det skal du bare glemme å tenke på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...