Gjest Vil så gjerne lære Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Jeg skal stå foran en gruppe mennesker i treningssammenheng og undervise. Men jeg merker at jeg spenner meg veldig og jeg er redd for at det jeg kommer til å si kan virke rotete. Er det noen tips og råd som kan brukes for at jeg ikke skal føle en slik indre spenning når jeg skal drive med denne aktiviteten? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Trening er prestasjonsfremmende her som på andre områder. 0 Siter
Gjest Vil så gjerne lære Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Trening er prestasjonsfremmende her som på andre områder. Ok, da er det vel bare å komme seg på trening da:) 0 Siter
Sør Skrevet 17. mars 2013 Skrevet 17. mars 2013 Øv noen ganger foran speilet, slik at du har ca nok tid. Bedre med for kort enn for langt. Sjekk slides - INGEN stavefeil. Se på forskjellige folk i forsamlingen, ikke bare på læreren, eller en bestemt person. Hvis du er nervøs så snakker du fortere. Lytt til deg selv, og slapp av. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.