Gå til innhold

Kleskode bryllup

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mrs. Wallace

''Har selv svært lys kjole som jeg har brukt bryllup tidligere og sett andre bruke hvit/ ivory kjole med litt farget pynt, men er usikker på det er god tone?''

Ifølge skikk og bruk er det veldig, veldig dårlig tone å kle seg i helt lys kjole i et bryllup. Skandaløst dårlig, faktisk. Nå finnes det bruder som ikke er så opptatt av sånt, så det går an å spørre (ei venninne av meg spurte om det var greit for meg at hun hadde på seg en beige kjole, og jeg syntes det var helt uproblematisk).

Men ikke gjør det uten å høre med bruden. Og vær forberedt på misbilligende blikk fra gamle grandtanter i selskapet. ;)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/389676-kleskode-bryllup/#findComment-3458530
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...