Gå til innhold

Tidspunkt operasjon - ikke mottatt brev

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg ventet også på en operasjon, og synes det tok lang tid før jeg fikk brev med dato. Da jeg ringte sykehuset hadde de ikke satt opp tid for operasjonen, men jeg fikk vite hvilke datoer som var ledige og fikk velge selv. Jeg ble operert uka etter.

Det kan sikkert ta flere mnd. Jeg har opplevd at sykehuset bestemte seg for å ta et raid og få unna en drøss steriliseringer for å få ned ventelistene (kanskje hadde de ekstra kirurg-ressurs en kort periode eller noe?) og ble derfor operert mye kjappere enn forventet. Har også opplevd å bli oppringt og forespurt om jeg kunne tenke meg å bli operert på et sykehus i nabokommunen, da kunne jeg få inngrepet uken etter. :o) Men har også opplevd å bli oppringt bare noen dager før et stort inngrep (guttungen) med beskjed om at det ble utsatt en mnds tid...

Så ta en telefon du, det er aldri godt å vite det der i grunnen.. Lykke til. :o)

Gjest Zignatur

Min mann er henvist til ortopedisk pga hoften, vurdering før evnt operasjon,

men har ikke hørt noe, og det er snart et år siden henvisning ble sendt,

ringte og hørte, de har ikke mottatt henvisning.

Så var han hos fastlege for en mnd siden, han sa han ville purre, men vi har fortsatt ikke hørt noe. Om tid ikke tildeles snarlig bør vel sykehuset i det minste sende brev der det står at henvisning er mottatt og anslått ventetid,

så tror vi vil ringe sykehuset snart og høre om de nå har mottatt søknad og hvor lang ventetid det er. Han er veldig plaget med hoften, så det begynner å haste litt.

Det er uansett i ditt tilfelle lurt å ringe, for det hender seg at der er forglemmelser, feil i systemet osv

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...