Gå til innhold

Selvmord ved medisinering

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg har lest artikkelen den er faglig elendig.

Hun tok sannsynligvis livet sitt pga utilstrekkelig behandling - ikke pga antidepressiva.

Gjest Zippity
Skrevet

Jeg har lest artikkelen den er faglig elendig.

Hun tok sannsynligvis livet sitt pga utilstrekkelig behandling - ikke pga antidepressiva.

Ok, ja det er gale nok det :-(

Stakkars jente.

Madelenemie
Skrevet

Hei!

Det er en av mange triste erfaringer, tankevekkende og rystende.

Denne jenta får ikke verden tilbake, det er forferdelig, fordi ikke en skal bli mistet slik uten grunn uten at mennesker stilles til ansvar for den unnfallenhet de viste.

Jeg har selv erfaring nå, med hvor lett psykiatrien vil medisinere??!!

Gi zoloft til 13 åring uten å spørre, "men hvorfor er du så lei deg".

Da spør jeg, og jeg skal spørre og finne hjelp og fortelle en historie med navn på alle og en hver som foreslo zoloft til en fortvilet 13 åring, som vokser og lengter og søker, men bare trenger noen svar. Hva ville denne tenåring gått på som 20 åring ?

Skal man medisinere tristhet?

Eller finne grunn og være den støtten de trenger?

Tørre stå der i ubehaget som voksen?

Barna kan ikke vite, men som foreldre bør man og skal man og må man vite mye for å skjerme sine barn fra psykofarmika som voksne ikke kjenner moralske grunner for å tenke seg om med.

Det er en skandale, og det vil bli fler før man om mange år vil tenke : Hvordan kunne de?

Litt som med lobotomiskandalen i sin tid.

Gjest Zippity
Skrevet

Hei!

Det er en av mange triste erfaringer, tankevekkende og rystende.

Denne jenta får ikke verden tilbake, det er forferdelig, fordi ikke en skal bli mistet slik uten grunn uten at mennesker stilles til ansvar for den unnfallenhet de viste.

Jeg har selv erfaring nå, med hvor lett psykiatrien vil medisinere??!!

Gi zoloft til 13 åring uten å spørre, "men hvorfor er du så lei deg".

Da spør jeg, og jeg skal spørre og finne hjelp og fortelle en historie med navn på alle og en hver som foreslo zoloft til en fortvilet 13 åring, som vokser og lengter og søker, men bare trenger noen svar. Hva ville denne tenåring gått på som 20 åring ?

Skal man medisinere tristhet?

Eller finne grunn og være den støtten de trenger?

Tørre stå der i ubehaget som voksen?

Barna kan ikke vite, men som foreldre bør man og skal man og må man vite mye for å skjerme sine barn fra psykofarmika som voksne ikke kjenner moralske grunner for å tenke seg om med.

Det er en skandale, og det vil bli fler før man om mange år vil tenke : Hvordan kunne de?

Litt som med lobotomiskandalen i sin tid.

Kanskje det ikke er så lurt å gi svært unge folk psykofarmaka?

Ikke vet jeg, men blir oppgitt over hele psykiatrien. Folk dør, unge folk. Hun kunne da fått hjelp denne stakkars jenta, istedenfor sender de henne rett i døden. Til Helvete med sånne folk, til Helvete!!!

Hun kunne ha levd bare hun fikk rett hjelp, håreisende hvor mange ulike medisiner hun fikk. Ingen hjelp, bare medisiner. Folk trenger mer enn medisiner for å kunne leve, for et drittsamfunn vi lever i. Unge folk dør unødvendig, men de får igjen. Må karma og Helvete innhente dem, en jævla vakker dag!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...