Gå til innhold

Spirulina/hvetegress

Anbefalte innlegg

black wealch

Kan dette brukes på barn/ungdom også.

Har en gutt (12 år) med astma, og han er svært ofte forskjølet. Såpass ofte at det går utover hans treninger og konkurranser.

Jeg tør heller ikke anbefale til barn da jeg ikke vet sikkert. Mine barn har smakt, men det er jo ikke så godt så de vil ikke ha..

Lager mye hjemmepresset juice til dem, spesielt om de begynner å bli forkjøla. Synes det hjelper.

Fortsetter under...

Gjest lurer jeg på i dag

Vil ikke svare på noe jeg er usikker på, spesielt ang dosering.

Men håper for din del at han kan det og at det hjelper . Les det black wealch i tråden skriver, hun nevner nettopp astma.

Spør i en helsekostbutikk, de har nok peiling ang "aldersgrense". Lykke til!!

Ok - takk for svar.

Jeg har også en juicepresse, som han i grunn bruker ofte. Så han drikker i grunn mye fersk juice presset av appelsin, eple, drue og gulrot. Men han er likevel ofte forskjølet, dessverre

Gjest Kanskje bedre form

Ok - takk for svar.

Jeg har også en juicepresse, som han i grunn bruker ofte. Så han drikker i grunn mye fersk juice presset av appelsin, eple, drue og gulrot. Men han er likevel ofte forskjølet, dessverre

Slik har det blitt hos oss også. Spiser sunt, frukt og grønt, men mye forkjølet. Derfor jeg vil prøve hvetegress igjen.

God bedring til sønnen din!

Gjest Kanskje bedre form

Har hjulpet meg med immunforsvaret. Har ikke vært forkjølet, eller syk i vinter, og jeg pleier å ha et par runder (spesielt halsbetennelse).

Også astmaen synes jeg er bedre. Nå skal sies at jeg generelt har lagt om kostholdet til mye frukt/grønt/supermat/økologisk/noe raw. Det har gjort meg godt, selv om jeg ikke levde spesielt usunt før heller.

Vært å prøve :-)

Hei igjen:-).

Kan jeg spørre deg om hvor mye du tar pr dag? Evt startdose?

black wealch

Hei igjen:-).

Kan jeg spørre deg om hvor mye du tar pr dag? Evt startdose?

Tar en måleskje i litt vann om morgen på tom mage.

Drikker også et glass juice som jeg presser selv av agurk, gulrot, ingefær, spinat, eple, brokkoli, sitron og ananas. Dette holder fint frem til lunsj, men nå er ikke jeg noe frokostmenneske da ;-)

Gjest Kanskje bedre form

Tar en måleskje i litt vann om morgen på tom mage.

Drikker også et glass juice som jeg presser selv av agurk, gulrot, ingefær, spinat, eple, brokkoli, sitron og ananas. Dette holder fint frem til lunsj, men nå er ikke jeg noe frokostmenneske da ;-)

Starter med en ts før frokost i eplejuice jeg da:-)

Jeg er et skikkelig frokostmenneske:-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...