Gjest Lurer litt på dette Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Lav frustrasjonsterskel Reagerer voldsomt på det han oppfatter som krenkelser. Slenger rundt seg med sjelsord. Lite respekt for andre Ingen sperrer Et lite eksempel på hans reaksjonsmønster. Han var på skiferie i alpene med ungene. Den ene ramlet og slo skulderen ut av ledd, noe som var veldig smertefullt. Faren reagerer slik:- Nå har du ødelagt dagen for oss andre, kom deg til sykehus selv! Storesøster ble med han til sykehus. Sammen hadde bror og søster kommet frem til at faren måtte være narsissist. Dette også av tidligere erfaringer. Jeg har tenkt det en god stund. Den eneste han nå har et godt forhold til er den yngste. Det varer nok frem til han får litt motstand der også. Jeg har separaret meg fra han og han har fått meg til å føle at det jeg har gjort har vært helt uten verdi og holder nå totalt avstand. 0 Siter
Gjest Lurer litt på dette Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Jeg holder avstand, skal det stå 0 Siter
cilie Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Er det mulig av en far å reagere sånn? Hjelpes.... Så leit for barna. 0 Siter
Gjest Lurer litt på dette Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Er det mulig av en far å reagere sånn? Hjelpes.... Så leit for barna. De er gudsjelov sterke og spesielt den eldste. Men jeg har dårlig samvittighet for at jeg i mange år levde i den villfarelse og tro at det er best for ungene og vokse opp med både en mor og far. Jeg har brukt alt for mange år på å innse at jeg kjempet en kamp helt forgjeves. 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Det kan det være, men det er for få opplysninger til å si det sikkkert. Det er også en antisosial komponent her. 0 Siter
Gjest Kayia Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Må si tanken har slått meg, og hangen til manipulasjon og mangelen på samvittighet har fått meg til å tenke dyssosiale trekk også. Er han godt likt på jobb, eller er manipulasjon en del av arbeidsatferden også? 0 Siter
nitty-gritty Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Å snakke til sitt barn med sterke smerter slik er antisosialt. Det viser mangel på empati. Jeg tror ikke jeg har forstått hvordan dere har hatt det før i det siste. Jeg føler virkelig med deg. Ikke ha dårlig samvittighet fordi du har trodd det var best for barna. Du er, så vidt meg bekjent, en god mor og du har vært der for alle tre hvert skritt av veien. Fortsett slik. De vil klare seg bra. 0 Siter
Gjest Zippity Skrevet 18. mars 2013 Skrevet 18. mars 2013 Han er nok en jævla psykopat som oppfører seg sånn mor barna, ikke ha noe med den dritten å gjøre!!! La han brenne i sitt eget lille Helvete, det fortjener han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.