Gå til innhold

For mye fokus på den nye livsstilen.

Anbefalte innlegg

Gjest Heeeeektaa
Skrevet

Jeg har kommet godt i gang med et prosjekt jeg driver med for å gå ned i vekt. Jeg gjør det på den rette måten med kosthold og trening.

Det som er er at jeg blir skremt hvor mye fokus dettte tar. Det føles som om hverdagen min nå handler mye om måltider og trening.

Jeg vet at det slkal være en livsstilendring og jeg er innstilt på det. Men er som jeg mentalt er i "slankemodus" noe jeg ikke liker.

Det jeg gjør for min egen helse er bra og viktig. Jeg trenger virkelig å gå ned i vekt. På en møte kan det føles som jeg har funnet en ny religion som går ut på planlegge sunne gode måltider. Fysisk aktivitet og lignende. Og jeg har veldig lyst å snakke med andre om det soms skjer rundt meg.

Gjest been there too
Skrevet

Bare vent et par uker så skal du se det gir seg.. ;-)

Gjest Ladytron
Skrevet

Det er sikkert ikke aktuelt for deg, men bare pass på at endringen ikke får alt for stort rom i livet ditt og at du overfører lykke og ulykke til hvordan det går med mat og helse. Da kan du ende med en spiseforstyrrelse før du vet ordet av det. Det var ihvertfall det jeg tenkte på da jeg leste innlegget ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...