Gå til innhold

Har musikksmaken din endret seg med årene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tror nok den har utviklet seg endel, men av popmusikk hører jeg fremdeles mest på det jeg likte før jeg var 20. Tror det er sånn for de fleste. Det er gjerne mellom 13 og 20 vi formes mest som mennesker.

Innafor klassisk musikk har jeg nok utviklet meg mer, og liker særlig det jeg har spilt sjøl.

tekst er jeg sjelden opptatt av, melodi og arrangementet er det jeg hører først, teksten legger jeg gjerne merke til å 4.-5. gjennomhøring.

Gjest Kayia

Jeg liker flere genre nå enn jeg gjorde da jeg var pur ung. Det var ikke gitt at jeg skulle begynne å like feks country, elektronika og hip-hop/ rap den gang, men det gjør jeg altså - sammen med pop/ rock som har fulgt meg fra jeg var bitteliten ;-)

Når vi er på hytta har vi alltid radioen på og kjæresten finner det utrolig festlig å spørre meg hvem det er som synger nå - jeg kan _ingenting_ om 90-tallet og det er nesten ikke løgn en gang. 2000-tallet kan jeg litt om. En helg var det mye musikk fra 80-tallet og da kunne jeg nesten alt! :o)

Jeg henger med andre ord igjen i det som var pop da jeg var i tenårene, som også GA var inne på (det var GA vel?), men liker også en del annet da. Med en One Direction-fantast i huset står det på akkurat nå faktisk... Mjuk fløyelspop, trivelig synes jeg. :o) Kunne vært adskillig verre etter min smak.

Annonse

Gjest Kayia

Når vi er på hytta har vi alltid radioen på og kjæresten finner det utrolig festlig å spørre meg hvem det er som synger nå - jeg kan _ingenting_ om 90-tallet og det er nesten ikke løgn en gang. 2000-tallet kan jeg litt om. En helg var det mye musikk fra 80-tallet og da kunne jeg nesten alt! :o)

Jeg henger med andre ord igjen i det som var pop da jeg var i tenårene, som også GA var inne på (det var GA vel?), men liker også en del annet da. Med en One Direction-fantast i huset står det på akkurat nå faktisk... Mjuk fløyelspop, trivelig synes jeg. :o) Kunne vært adskillig verre etter min smak.

''Med en One Direction-fantast i huset står det på akkurat nå faktisk... Mjuk fløyelspop, trivelig synes jeg. :o) Kunne vært adskillig verre etter min smak'' Skal se du liker det fordi du strengt tatt hører sen 1970 når de spiller One Way or Another :) Debbie Harrys låt det, og den var på Blondies fabelaktige album Parallell Lines (såvidt jeg husker).

Gjest uhuuuuuuuuuuuu

Jeg liker alt mulig, alt etter humør, men etter at jeg fikk barn så liker jeg rett og slett ikke metal lenger, hørte jo på black metal og alt sånt, men nå blir jeg bare sliten av å høre på det. Er nok pga jeg har mer enn nok med ungeskrik :D

Bella Dotte

Uff, jeg er omvendt jeg ;-) Før likte jeg stort sett bare "sære" ting (sært for en ungdon iallfall), viser, country, klassisk og enkelte obskure pop- og elektronica-artister. Nå liker jeg rock, trance, techno, hip-hop, latin, ska, ofte ting fra topplistene :-P

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...